چگونه امکان بازی دو نفره پلی استیشن را فعال کنیم؟

0
27030
چگونه امکان بازی دو نفره پلی استیشن را فعال کنیم؟

کنسول بازی پلس استیشن چهار را می توان برترین کنسول بازی تاریخ دانست. این کنسول بازی بسیار ارزشمند بازی های متنوعی دارد و برخی از این بازی ها قابلیت اجرای دو نفره را دارد، حال قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه امکان بازی دو نفره پلی استیشن را فعال کنیم.

بسیاری از بازی های پلی استیشن چهار دو نفره هستند و در قاب پشتی این بازی های امکان دو نفره بودن این بازی ها قید شده است، برای اجرای بازی های دو نفره به یک کنترلر دیگر نیاز است و قبل از اجرا نیاز به تنظیماتی دارد که به شرح زیر است.

چگونه کنترلر را برای بازی دو نفره پلی استیشن آماده کنیم؟

در مرحله اول باید کنترلر را به کنسول متصل کنیم، از این رو باید به صورت بلوتوث و یا سیم اتصال به کنسول متصل کنیم. در مرحله بعد باید کاربر را انتخاب کنیم، اگه کاربر دیگری روی کنسول وجود دارد، آن را انتخاب می‌کنیم. در غیر اینصورت گزینه New User را می‌زنیم.

ذر این مرحله و پس از انتخاب گزینه New User می‌توانیم یک User جدید بسازیم و یا گزینه Play as Guest را انتخاب کنیم. توجه کنید که با انتخاب Play as Guest، فعالیت‌های کاربر جدید در کنسول ذخیره نخواهند شد و پس از خاموش شدن کنسول، پاک خواهند شد.

پس از انجام این مراحل می توان به کنترلر دیگر دست پیدا کرد و به اجرای بازی های دو نفره پرداخت این موضوع را در نظر بگیرید که کنترلر دوم در هنگام بازی فعال می شود و برای منوی تنظیمات نمی توان از آن ها استفاده کرد.از طریق همین روش می توان چهار کنترلر را به کنسول خود متصل کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها