چگونه برنامه های اضافی را از روی iPhone خود پاک کنیم

0
672

کالاسودا_آیا به دنبال راهی برای پاک کردن برنامه های اضافی خود از روی تلفن همراه iPhone خود هستید؟
امروز می خواهیم این موضوع را به شما آموزش دهیم.
امروزه ظرفیت فضای داخلی تلفن های همراه دیگر افزایش یافته است و کمترین ظرفیت داخلی در تلفن های همراه iPhone 64 گیگ می باشد اما به دلیل وجود اپلیکیشن ها ، برنامه ها و فایل های بسیار امکان دارد که با کمبود فضا مواجه شوید.پس چه ظرفیت فضای داخلی تلفن همراه شما ۲۵۶ گیگابایت باشد و یا ۱۶ گیگابایت ، امروز به شما نحوه پاک کردن این برنامه ها را آموزش می دهیم.
پاک کردن یک برنامه بخصوص
این روش مناسب افرادی است که اصلا به گوشی خود توجه نمی کنند و فضای داخلی گوشی آنها پر از برنامه های عجیب و غریب است.اگر شما با اپلیکیشنی مواجه شدید و از خود پرسیده اید که چرا من هنوز این برنامه را دارم؟ پس زمان آن رسیده که این برنامه را حذف کنید.
قدم اول : به مدت ۲ ثانیه روی برنامه مورد نظر کلیک کنید و انگشت خود را بر روی آن نگه دارید تا یک حالت ویبره را حس کنید.
قدم دوم : در کنار این برنامه شما با یک علامت X مواجه می شوید ، سپس بر روی این X  کلیک کنید و برنامه مورد نظر را حذف کنید.با توجه به اندازه تلفن همراه شما اندازه X هم متفاوت خواهد بود پس بهتر است که این کار را به دقت انجام دهید.شما پس از این کار از شر برنامه ی اضافه خود خلاص خواهید شد.
آیا این روش ها برای شما کاربردی نیست؟ شما می توانید به بخش تنظیمات برنامه و بعد بخش Deleting Apps ( حذف برنامه ) بروید و در این قسمت می توانید برنامه های مورد نظر خود را حذف کنید.

آیا به دنبال راهی سریع تر برای حذف برنامه ها هستید؟قطعا راهی وجود دارد!

قدم اول : به بخش تظیمات می روید و بر روی بخش General کلیک کنید.
قدم دوم : در بخش General به دنبال iPhone Storage باشید.
قدم سوم : در این بخش شما می توانید برنامه های اضافی خود را به راحتی پاک کنید.
نحوه پنهان کردن برنامه های اصلی Apple
بعضی از برنامه های iOS به طور طبیعی بر روی این سیستم عامل وجود دارد مانند لیست مخاطبین ، ایمیل ، FaceTime و خیلی برنامه های دیگر.
شما نمی توانید از برنامه ها را حذف کنید اما می توانید آنها را پنهان کنید.شما با همان روش و کلیک و انتخاب X می توانید این برنامه ها را حذف کنید و آنها را از دید پنهان کنید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها