چگونه برنامه FaceTime را در دستگاه های اپل غیرفعال کنیم؟

0
648
چگونه برنامه FaceTime را در دستگاه های اپل غیرفعال کنیم؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما دوستان آموزش دهیم که چگونه برنامه FaceTime را در دستگاه های مختلف اپل غیر فعال کنید و این موضوع به دلیل باگ اخیر این برنامه می تواند جالب توجه و کاربردی باشد.

باگ جدید برنامه FaceTime

آیا تمایل دارید که مکالمات دوستان خود گوش دهید؟ با تشکر از باگ جدیدی که در سرویس برنامه FaceTime پیدا شده است ، این امکان فراهم می شود تا کاربران بتوانند به مکالمات افراد گوش دهند. برای اینکه این کار انجام شود تنها نیاز است که با دوست خود از طریق FaceTime تماس بگیرید. شما می توانید با استفاده از میکروفن گوشی آنها به تمام فعالیت آنها گوش فرا دهید حتی اگر آنها به تماس شما پاسخ ندهند.

برطرف کردن باگ برنامه FaceTime تا هفته آینده

این باگ را خیلی از کاربران اعلام کرده اند و مشکلات عمده ای را برای کاربران ایجاد کرده است. حالا به نظر می رسد که راهی برای فرار از این باگ وجود دارد که می تواند برای شما دوستان جالب باشد. این باگ شدیدا روی بخش حریم خصوصی افراد تاثیر بگذارد و به نظر می رسد که این باگ تا اوایل هفته آینده برطرف شود. برای اینکه بتوانید از شر این باگ خلاص شوید تنها کافی است که اپلیکیشن FaceTime را خاموش کنید.باگ جدید برنامه FaceTime

شیوه غیر فعال سازی برنامه FaceTime

در واقع اپل به صورت موقت حالت تماس گروهی FaceTime را در iOS و MacOS غیرفعال کرده است که می تواند تا حدودی جلوی این باگ را بگیرد اما اگر می خواهید به طور کامل این مشکل حل شود ، باید این برنامه را به طور کامل غیر فعال کنید. این غیر فعال سازی باعث می شود تا تماس صوتی و تصویری FaceTime را به طور کامل قطع شود و دیگر مساله ای شما را تهدید نکند. در ادامه روش غیرفعال سازی این برنامه را به شما آموزش خواهیم داد :

 در سیستم مک :

برنامه FaceTime را باز می کنید

– به منوی برنامه FaceTime رفته و روی FaceTime کلیک می کنید.

– به بخش Preferences می روید.

– تیک بخش Enable this account را بر می دارید

یا اینکه می توانید:

– به منو رفته و بعد روی خاموش کردن FaceTime کلیک می کنید.

در گوشی های iPhone و iPad :

به تنظیمات اپلیکیشن رفته

– به پایین می روید تا FaceTime را ببینید.

– حالا FaceTime را خاموش می کنید.

اگر شما از طرفداران برنامه FaceTime هستید حتما منتظر خبرهای بیشتری در مورد این برنامه باشید. ما هم اگر این برنامه باگ خود را برطرف کند در اولین فرصت این خبر را برای شما در میان خواهیم گذاشت. قطعا شرکت اپل تصمیم دارد تا این مشکل را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کند. یکی از مسائلی چند وقتی است شرکت اپل را درگیر خود کرده است همین موضوع بوده است و باید دید چه زمانی این مشکل برطرف خواهد شد.

نظر شما در مورد این مشکلات و باگ اخیر برنامه FaceTime چیست؟ شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.شیوه غیر فعال سازی برنامه FaceTime

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها