چگونه به روزرسانی ویندوز 10 را نصب کنیم

0
635
چگونه به روزرسانی ویندوز 10 را نصب کنیم

چگونه به روزرسانی ویندوز 10 را نصب کنیمکالاسودا_ امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما نحوه به روزرسانی ویندوز 10 را آموزش دهیم که می تواند برای کاربران جذاب باشد.

شما نیازی نیست که برای به روزرسانی ویندوز 10 خود در صف قرار بگیرید و این کار را می توانید در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. به نظر ما هیچ شرکتی نمی تواند به سرعت به روزرسانی ویندوز 10 را برای کاربران عرضه کند. در این به روزرسانی افزونه های جدیدی به این سیستم اضافه خواهد شد. از این افزونه ها می توانیم به کیبورد سوییفت ، ابزار اسکرین شات جدید و برنامه Your Phone اشاره کنیم.

برای دریافت این به روزرسانی اصلا نیاز نیست شما حتی دست خود را از روی موس بلند کنید. شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که کاربران می توانند این به روزرسانی را از طریق بخش به روزرسانی ویندوز دریافت کنند. شما شاید این به روزرسانی های جدید را به صورت اتوماتیک دریافت نکرده باشید ولی این شرکت تمام به روزرسانی ها را خیلی سریع برای کاربران عرضه کرده است. این به روزرسانی در تاریخ 9 اکتبر به صورت جهانی عرضه می شود و به نوعی پچ نامیده می شود.

شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که این زمان بندی و اجراسازی به روزرسانی ها صدمه ای به اطلاعات شما وارد نکند.

قبل از به روزرسانی نسخه پشتیبان از اطلاعات خود بگیرید

قبل از اینکه به روزرسانی بزرگی را برای سیستم عامل دستگاه های خود دریافت کنید ، بهترین کار این است که اول نسخه پشتیبان از اطلاعات خود بگیرید. شما می توانید اطلاعات مهم خود را روی یک فضای ابری بارگذاری کنید یا به داخل یک هارد اکسترنال انتقال دهید. شما می توانید این کار را با روش زیر انجام دهید :

چگونه به روزرسانی ویندوز 10 را نصب کنیم

Settings > Update & Security > Backup

چگونه به روزرسانی ویندوز 10 را نصب کنیم

اگر شما نمی خواهید زمان زیادی را منتظر این به روزرسانی بمانید ، می توانید این به روزرسانی ها را دانلود کنید. برای این کار به قسمت تنظیمات رفته و روی بخش Update & Security کلیک می کنید. در این صفحه روی گزینه Check for Updates کلیک می کنید تا به روزرسانی های جدید شروع به دانلود شود. بعد از اتمام دانلود شما سیستم خود را ری استارت می کنید تا فرآیند نصب به خوبی انجام شود.

امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها