چگونه به کودکان خود آموزش دهیم که قدر تلفن های همراه خود را بدانند؟

0
607
چگونه به کودکان خود آموزش دهیم که قدر تلفن های همراه خود را بدانند؟

چگونه به کودکان خود آموزش دهیم که قدر تلفن های همراه خود را بدانند؟کالاسودا_ امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه می توانیم به کودکان خود آموزش دهیم که قدر تلفن های همراه خود را بدانند و به نظر ما این مقاله می تواند برای شما دوستان کاربردی باشد.

ورود تلفن های همراه به دنیای کودکان

کودکان امروزی همیشه یک تلفن همراه در دست دارند. در حالی که مباحث بسیاری در زمینه مراقبت از فرزندان در این موضوع وجود دارد ، ما قصد داریم که روشی را به شما آموزش دهیم که می تواند باعث شود ارزش تلفن همراهی که دارد را بداند.

اگر شما جز والدین هستید ، قطعا زمان قبل از ورود تلفن همراه را به یاد دارید و شاید فکر کنید که دوران قبل از تلفن همراه و حتی اوایل ورود تلفن همراه چقدر جذاب بود. ما آن زمان قطعا ارزش تلفن همراهی که داشتیم را می دانستیم.

کودکان اگرچه از دوران ما چیزی نمی دانند اما به عنوان کاربر ، ما سختی های بسیاری کشیدیم تا به مرحله صفحه نمایش های بزرگ و اینترنت پرسرعت برسیم. پس هدف ما به عنوان والدین کاملا ساده و مشخص است : آنها باید این حس را درک کنند که هیچ چیزی ساده و راحت بدست نمی آید. اما نگران نباشید این موضوع بیست سال طول نمی کشد.

چرخه بوجود آمدن تلفن همراه چندین سال طول کشید و هدف ما باید این باشد که کودکان چند مرحله از این فرآیند را به چشم خود ببیند تا درک بهتری از دنیای مدرن تکنولوژی داشته باشند و ارزش آن را بهتر بدانند.

فرآیند درک بهتر کودکان از تلفن های همراه خود

اولین قدم یکی از ساده ترین قدم های این مراحل است. قطعا در منزل تلفن های همراه قدیمی خود را دارید. شما باید از سبک تلفن همراه های قدیمی در منزل داشته باشید و می توانید به ترتیب زیر گوشی ها را در اختیار کودکان خود قرار دهید :

1- تلفنی که دارای دکمه و صفحه سیاه و سفید است

2- تلفنی که دارای دکمه و صفحه نمایش کوچک و دوربین افتضاح است.

3- تلفنی که دارای صفحه نمایش رنگی کوچک ، دوربین افتضاح و اینترنت ضعیف است.

4- تلفنی که چند سال از ورود آن می گذرد و اینترنت 4G ندارد.

5- تلفنی که قصد دارید در اختیار کودک خود قرار دهید.

این مراحل می تواند باعث شود تا کودک شما اهمیت تکنولوژی را درک کند و ارزش بیشتری برای گوشی کنونی خود قائل شود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها