چگونه بیت کوین را بفروشیم؟

0
248

رمز ارزها که معروفترین آن ها بیت کوین است در ایران تنها از طریق صادرات به فروش می رسند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، اگر علاقه مند به خرید و فروش قانونی رمز ارز در ایران هستید باید بدانید که استخراج آن به زودی در کشور دارای دستورالعمل قانونی نی شود و برای فروشش هم باید دست به صادرات بزنید.

چگونه بیت کوین استخراج کنیم؟

استخراج بیت کوین در ایران از سال های گذشته در حال انجام است اما این اقدام به صورت غیر قانونی انجام می شده و در صورتی که شناسایی می‌شد با آن برخورد می شده است. اما حالا دولت دستورالعملی طراحی کرده که به زودی منتشر خواهد شد و بر اساس آن قه مندان به استخراج‌بیت‌کوین می توانند در این صنعت به صورت قانونی فعالیت داشته باشند.

در این رابطه، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت اعلام کرده که دستورالعمل صدور جواز استخراج رمز ارزها، پس از مشورت با صاحب نظران و فعالان این بخش، نهایی می‌شود.

چگونه بیت کوین بفروشیم؟

پس از استخراج بیت کوین در ایران باید به دنبال بازار آن باشیم که حالا اعلام شده بازار خاصی در ایران برای فروش رمز ارزها که بیت کوین معروف ترین آنهاست وجود ندارد. فعالان این صنعت میتوانند برای فروش رمز ارز خود آن را صادر کنند.

در این خصوص اعلام شده که از نظر بانک مرکزی خرید و فروش رمز ارز‌ها در داخل کشور ممنوع است و رمزارز‌ها یک کالای صادراتی محسوب می‌شوند که باید از طریق صادرات به فروش برسند و میزان ارز به دست آمده از صادرات نیز در سامانه نیما به ثبت برسد.

ارزش بیت کوین در ایران

طبق آخرین قیمت اعلام شده هر بیت کوین در ایران ۴۲ میلیارد و ۹۰۹ میلیون و ۶۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان ارزش دارد. این قیمت هم مانند قیمت ارز و طلا دائما در حال تغییر است‌. گرانی بیت کوین باعث شده که ایم ارز رمز دار به نهمین دارایی با ارزش در جهان تبدیل شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها