چگونه در اینستاگرام نامرئی شویم

0
2726

کالاسودا_استفاده از اینستاگرام را دوست دارید ولی حریم خصوصی شما هم جز اولویت قرار دارد؟اوایل امسال ، اینستاگرام یک افزونه فعالیت را به برنامه خود اضافه کرد تا فالوئر و بقیه افرادی که با شما در ارتباط هستند بدانند که چه زمانی شما در این فضا آنلاین هستید.حالا یک گزینه سبز رنگ نشان دهنده این است که شما چه زمانی آنلاین هستید.

این افزونه همچنین مشخص می کند که چه مقدار از آخرین آنلاین بودن شما می گذرد.برای مثال (( فعال بودن در ۲ ساعت گذشته )) یا ((فعال بودن در ۵ دقیقه پیش )) و زمانی که شما آنلاین شوید این نقطه سبز رنگ در کنار عکس پروفایل شما فعال می شود.در بخش دایرکت هم افزونه هایی مانند دیده شده (Seen) و در حال تایپ کردن(Typing) اضافه شده است که مانند پیام رسان فیسبوک می باشد.

برای اکانت های کسب و کار این افزونه می تواند خیلی کاربردی باشد زیرا به راحتی می توانند با مشتریان خود به صحبت بپردازنند.شما شاید بخواهید این موضوع را به اطلاع طرفداران یا دوستان خود برسانید که آنلاین هستید و این افزونه می تواند کمک بسیاری به شما کند.

اما برای خیلی از افراد این موضوع مزاحمت باشد.شاید آنها نخواهند که کسی بداند چه زمانی در اینستاگرام فعال هستند و به این طریق حریم خصوصی خود را حفظ کنند.شما به راحتی می توانید این افزونه را غیر فعال کنید و در این شبکه اجتماعی نامرئی شوید.

غیرفعال کردن این افزونه

قدم اول : به بخش پروفایل می روید.این بخش در قسمت پایین و سمت راست صفحه شما قرار دارد.

قدم دوم : حالا شما در بخش پروفایل خود هستید.در این بخش اطلاعات اولیه اکانت خود را مشاهده می کنید.به قسمت تنظیمات که در بخش بالا سمت راست صفحه قرار دارد می روید.این گزینه در اندروید و iOS متفاوت می باشد و به این موضوع دقت کنید.

قدم سوم : به پایین این بخش می روید تا گزینه Privacy and Security را پیدا کنید.سپس بر روی Activity status کلیک کرده و بعد آن را غیرفعال می کنید.

نکات مهم

زمانی که شما این افزونه را غیرفعال کنید دیگر آنلاین بودن شما برای هیچ فردی نمایان نخواهد بود اما این موضوع باعث می شود تا نتوانید فعال بودن کسی را هم مشاهده کنید.

اگر این افزونه شما را آزار می دهد ، می توانید آن را غیرفعال کنید یا اینکه این گزینه را فعال نگه دارید و بتوانید آنلاین بودن دوستان و آشنایان خود را مشاهده کنید.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها