چگونه دستیار صوتی بیکسبی را در گلکسی اس 9 غیر فعال کنیم

0
1478

کالاسودا_ امروز در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه دستیار صوتی بیکسبی را در گلکسی اس 9 غیر فعال کنید.
دستیار صوتی بیکسبی شرکت سامسونگ دسترسی بسیاری به گوشی های مختلف دارد اما باز هم این برنامه قابلیت ارتقا دارد که بهتر از گذشته شود. زمانی که این برنامه همزمان با برنامه های دیگر اجرا می شود کمی از سرعت گوشی کاهش می دهد و به همین خاطر امکان دارد بعضی از کاربران از استفاده از این دستیار صوتی بیکسبی سرباز زنند. این دستیار صوتی کاربردی شبیه به دستیار صوتی گوگل دارد. البته می توانیم به دستیارصوتی شرکت آمازون و اپل نیز در این بین اشاره کنیم که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارا هستند.
شرکت سامسونگ هنوز هم به استفاده از دستیار صوتی بیکسبی روی گوشی های گلکسی اس 9 تاکید دارد. این موضوع در مورد گوشی های گلکسی اس 8 هم صدق می کند.
اما یک کاری که شما کاربران می توانید در این زمینه انجام دهید غیر فعال سازی دستیار صوتی بیکسبی است.
در ادامه روش انجام این کار را به شما آموزش خواهیم داد :
1- اول با انگشت اشاره روی صفحه نمایش و به سمت راست می کشید. حالا روی قسمت چرخ دنده تنظیمات کلیک می کنید. در این قسمت باید فعال بودن بیکسبی غیر فعال باشد.
2- در قدم بعد ، روی سه نقطه بالای سمت راست کلیک می کنید و Setting  رو انتخاب می کنید. حالا در قسمت Voice ، آن را نیز غیرفعال می کنید.

توضیحاتی در مورد دستیار صوتی بیکسبی

بیکسبی، دستیار صوتی سامسونگ می باشد که قادر است از طریق فرمان های صوتی و تصویری اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربر قرار دهد. این قابلیت را پیش تر در گوشی های اپل با عنوان ” سیری ” و همچنین دستیار صوتی مایکروسافت، یعنی ” کورتانا ” مشاهده نموده ایم. اما سامسونگ مدعی است که بیکسبی نظیر آنچه تاکنون از سیری یا کورتانا دیده ایم نیست و کاملا تجربه جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
طبق ادعای سامسونگ، این سرویس قادر است با استفاده از فرمان های تصویری نیز کار کرده و همچنین خود قادر به رزرو هتل، هواپیما، قطار و دیگر امور پیشرفته ای است که دستیارهایی نظیر سیری و یا کورتانا در خود ندارند. بیکسبی برای گوشی های جدید سامسونگ که از اندروید 7 پشتیبانی می کنند قابل دریافت می باشد. اما برای استفاده از حداکثر توان آن می بایست از گلکسی S8 و S8 پلاس و S9 سامسونگ استفاده نمایید. چراکه این گوشی ها به طور اختصاصی دکمه ای را برای فعال کردن بیکسبی در طراحی خود گنجانده اند که با فشردن آن می توان این دستیار صوتی را صدا زد و از قابلیت های آن کمک گرفت.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها