چگونه هارد اکسترنال را به کنسول ایکس باکس متصل کنیم

0
1806
چگونه هارد اکسترنال را به کنسول ایکس باکس متصل کنیم

بازی های ایکس باکس وان این روزها حجم بسیار زیادی دارند از این رو برخی از کاربران مجبور هستند برای کنسول بازی خود هارد اکسترنال تهیه کنند. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه هارد اکسترنال را به کنسول ایکس باکس متصل کنیم

قبل از خرید هارد اکسترنال این موضوع را باید در نظر گرفت که حداقل حجم هارد اکسترنال 256 گیگابایت است و بیشترین حجم آن نیز 16 ترابایت است. این موضوع را باید در نظر بگیرید که هر هارد اکسترنال باید از کابل USB 3.0 پشتیبانی کند.

چطور هارد اکسترنال را به کنسول ایکس باکس متصل کنیم

انجام این کار بسیار ساده است و زمانی که هارد را به کنسول بازی متصل کنیم پیغامی ارسال می شود که آیا قصد استفاده از هارد اکسترنال را دارید و سپس هارد شما را فرمت می‌کند، در نتیجه تمام اطلاعات روی آن پاک خواهد شد. پس از فرمت هارد، کنسول از شما خواهد پرسید که آیا قصد نصب اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را به صورت پیش‌فرض روی هارد خود دارید یا خیر . این موضوع را در نظر داشته باشید که سرعت هارد ایکس باکس وان 5400 دور در دقیقه است.

اگر قصد دارید بازی ها را روی هارد خود نصب کنید، در تنظیمات کنسول، به بخش My Games and Apps بروید، بازی مورد نظر را انتخاب کنید، دکمه منو را روی کنترلر فشار دهید و گزینه Manage Game را انتخاب کنید. سپس با انتخاب گزینه Move to External می توانید این کار را انجام دهید. در این بخش گزینه انتخاب همه موارد نیز وجود دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها