چگونه گوشی خود را به صورت اضطراری ری استارت کنیم؟

0
2388

کالاسودا_امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خود را به صورت اضطراری ری استارت کنیم.

ما در آینده زندگی می کنیم و تلفن های همراه ما بیشتر صفحه نمایش هستند که یک قاب نازک دور این صفحه نمایش را گرفته است. این دستگاه به خوبی پلمپ شده و به همین خاطر دسترسی به محتویات داخل گوشی سخت تر شده است.

یکی از مثال ها در این زمینه گوشی گلکسی اس 9 است ، این گوشی متشکل از آهن و شیشه و یک سری دکمه است که کنار هم این دستگاه را پدید آورده اند و زمانی که شما دکمه پاور را فشار می دهید پیامی ظاهر می شود که از شما می خواهد بین خاموش کردن گوشی ، ری استارت یکی را انتخاب می کنید.

مشکلات موجود در گوشی های مختلف

پس زمانی که گوشی اس 9 و اس 9 پلاس شما با مشکل مواجه شود چه کاری انجام می دهید؟ ما نمی خواهیم در مورد گوشی های گلکسی بد گویی کنیم ولی به هر حال گوشی ها روزهای بد هم دارند و امکان دارد گوشی خراب شود و هیچ دستوری را اجرا نکند. صفحه مشکی یکی از بلاهایی است که می تواند برای هر یک از کاربران نازل شود. ولی نگران نباشید راه حل هایی در این زمینه وجود دارد!

ری استارت اضطراری

به این حرکت راه اندازی مجدد و سخت هم می گویند (دلیل این اسم هم این است که شما با استفاده از دکمه های گوشی این کار را انجام می دهید.). این روش کاملا راحت و ساده است و شما کافیست دکمه پاور و دکمه کم کردن صدا را با هم فشار دهید.

این میانبر شاید برای شما آشنا باشد. فشار دادن هم زمان دکمه پاور + دکمه کم کردن صدا معمولا برای گرفتن اسکرین شات کاربرد دارد اما نگه داشتن این دکمه به مدت 10 ثانیه باعث ری استارت شدن گوشی گلکسی اس 9 شما می شود. این حرکت می تواند گوشی شما را سریعا ری استارت کند.

البته این ترفند روی بیشتر گوشی ها کاربرد خواهد داشت و شما می توانید از این کلیدها برای بیشتر گوشی های سامسونگ و حتی برندهای دیگر استفاده کنید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این روش با ما به اشتراک بگذارید و اگر هم روش بهتری می شناسید ؛ آن را به ما نیز معرفی کنید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها