لیست اپلیکیشن های پشتیبان از ژست های حرکتی پیکسل 4

0
152
لیست اپلیکیشن های پشتیبان از ژست های حرکتی پیکسل 4

لیست اپلیکیشن های پشتیبانی کننده از ژست های حرکتی پیکسل 4 منتشر شد و در میان انها برنامه هایی مانند اسپاتیفای، یوتیوب موزیک و پاندورا دیده می شود.

کدام برنامه ها از ژست های حرکتی پشتیبانی می کنند؟

در گزارش سایت  9to5Google لیستی از برنامه هایی که از کنترل حرکات “حس ژست” Google Pixel 4 پشتیبانی می کنند ، در نرم افزار پیش فروش این گوشی کشف شده است و همه جز یکی از آنها برنامه های متمرکز بر صدا هستند. این فهرست ازطریق اطلاعات موجود در نسخه‌ منتشر نشده از اپلیکیشن موشن‌ سنس یا حساس به حرکت گوشی پیکسل ۴ به‌ دست آمده است و به‌ طور کلی، ۹ اپلیکیشن مختلف را شامل می ‌شود. این اپلیکیشن‌ها عبارت ‌اند از: آمازون موزیک، دیزر، گوگل‌ پلی موزیک، iHeartRadio، پاندورا، اسپاتیفای، اسپاتیفای استیشنر، یوتیوب‌ موزیک و یوتیوب.

تمرکز پیکسل 4 روی ژست های حرکتی

در حالی که یک منبع جداگانه لو داده است که کنترل ژست های گوشی هوشمند قادر به بررسی صفحه قفل گوشی و تماس های سایلنت نیز هست ، این در حالی است که فهرست جدید فاش‌ شده نشان می‌دهد آن بخش از قابلیت موشن ‌سنس که به اپلیکیشن ‌ها مربوط است، قرار است به‌ طور ویژه روی اپلیکیشن‌ های موسیقی‌ محور متمرکز باشد. اعلام اولیه هم گوگل از ویژگی های موشن سنس در پیکسل 4، و همچنین در یک فیلم تبلیغاتی که به بیرون درز پیدا کرده است نشان داد از حرکات استفاده می شود با جست و خیز و حرکت به جلو و عقب می توانید آهنگ ها را به جلو و عقب ببرید.

کدام برنامه ها از ژست های حرکتی پشتیبانی می کنند؟

در کدام کشورها موجود است؟

9to5Google درکنار فهرست اپلیکیشن ها، در بخش دیگری از گزارشش مدعی شده است قابلیت موشن سنس گوگل پیکسل ۴ در ۳۸ کشور دنیا دردسترس قرار می گیرد. فهرست کشور های یاد شده کشورهایی نظیر ایالات متحده ی آمریکا، بریتانیا، کانادا، فرانسه و آلمان و برخی کشورهای دیگر را در بر می گیرد.

ویژگی ژست حرکتی در اندروید 10

غول دنیای جستجو یک سیستم مسیریابی جدید با ژست ‎های حرکتی به اخرین نسخه سیستم عامل اندروید خود اضافه کرده است تا به طور کامل نوار مسیریابی را حذف کند، گرچه باعث بروز مشکلاتی در مورد میانبر برگشت به عقب با عملکرد کشویی می‎شود که استفاده از آن هنوز در اپلیکیشن‎های زیادی محبوب است.

در کدام کشورها موجود است؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها