کاهش ۱۳۰ میلیونی قیمت خودروهای مونتاژی

0
521

قیمت خودروهای مونتاژی در ایران تا ۱۳۰میلیون تومان کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، رئیس اتحادیه فروشندگان در خصوص قیمت‌های خودرو در بازار گفت: به طور کلی روند بازار به صورت کاهشی بوده ضمن این که قیمت مونتاژی‌ها بین ۷۰ الی ۱۳۰ میلیون تومان کاهش داشته است.

سعید موتمنی،‌ رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو  در خصوص قیمت‌های بازار اظهار کرد: در هفته اخیر روند قیمت خودرو در بازار کاهشی و به صورت لحظه‌ای بوده است و لازم به ذکر است که در این بازار خریدار وجود ندارد. طی روزهای گذشته با توجه به کاهش نرخ ارز به این مسئله بیشتر دامن زده شد و خریدار به بازار مراجعه نمی‌کند. برخی از افراد با قیمت بالا خریداری کردند و برخی دیگر نیز تصور می‌کنند که قیمت خودرودوباره بالا می‌رود.

وی در رابطه با قیمت انواع خودروها در بازار گفت: اگر قیمت خودروهای مونتاژ را بررسی کنید بین 70 الی 130 میلیون تومان کاهش صورت گرفته است. به عنوان مثالهیوندای اکسنت از 375 به 290 میلیون تومان و پژو 2008 از 480 به 350 میلیون تومان رسیده است و حتی با این وجود نیز خریدار وجود ندارد. این شرایط برای محصولات داخلی و وارداتی نیز وجود دارد و به طور کلی می‌توان گفت قیمت تمامی خودروها با کاهش مواجه شده است. در حال حاضر قیمت‌های کاذب کاملا فروکش کرده و دلیل گرانی‌های اخیر خودرو نیز دستکاری قیمت‌ها بود.

گفتنی است، موتمنی هفته گذشته نیز از کاهش ۵ تا ۱۵ میلیون تومانی قیمت خودروی داخلی در ایران خبر داده بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها