کدام برند چینی موبایل را انتخاب کنیم؟ بررسی یک سوال پرتکرار

0
979

این روزها برندهای چینی موبایل شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد کرده اند، از این رو فروش گوشی های این برند ها نه تنها در بازار ایران بلکه در بازار جهانی بسیار پرطرفدار است. امروز قصد داریم به این موضوع بپردازیم که کدام برند چینی موبایل را انتخاب کنیم.

برندهای چینی مختلفی در بازار ایران موجود است اما بدون شک هواوی پرطرفدار ترین برند چینی موجود در بازار ایران است. کمپانی هواوی گوشی های متنوعی از برند هواوی و آنر روانه بازار فروش می کند و توانسته است خود را پس از سامسونگ به عنوان دومین برند پرفروش در میان گوشی های هوشمند مطرح کند.

با وجود قدرت بسیار بالای برند هواوی در بازار ایران، شیائومی نیز توانسته است شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم کند. این برند چینی در حال حاضر سومین برند در میان پرفروش ترین برندهای موبایل است. کمپانی شیائومی در بازار ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و گوشی های هوشمند این برند نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این برند چینی مشهور در بخش پاوربانک و مچ بندهای سلامتی نیز شرایط بسیار خوبی را در بازار جهانی و ایران تجربه می کند.

به نظر می رسد شیائومی در سال 2019 بتواند فروش خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. این کمپانی چینی قصد دارد با جدا کردن گوشی های میان رده خود از پرچمداران و ایجاد زیر برند ردمی بتواند در بخش گوشی های پرچمدار نیز قدرتنمایی کند.

دیگر برند های چینی که خرید موبایل از آنها مورد توجه کاربران قرار می گیرد

پس از بیان سوال کدام برند چینی موبایل را انتخاب کنیم، ابتدا به بررسی پرطرفدارترین برندهای چینی موجود در بازار موبایل ایران و جهان پرداختیم، با این وجود برندهای چینی دیگری هم هستند که شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کنند.

برندهای چینی اوپو و وان پلاس و میزو در بازار جهانی فروش بسیار خوبی را تجربه می کنند. این سه برند مشهور که در حال حاضر در میان 10 برند برتر گوشی های هوشمند قرار دارند، با سیاست های مختلف شرایط جالب توجهی را تجربه می کنند. در میان سه برند مطرح شده، برند وان پلاس در بازار ایران شناخته تر است. با وجود اینکه گوشی های این برند به صورت رسمی وارد بازار ایران نمی شوند اما این برند خاص در بازار ایران پرطرفدار است. گفتنی است وان پلاس به طور کلی در هر سال دو گوشی هوشمند وارد بازار جهانی می کند و با دو گوشی هوشمند پرچمدار خود فروش بالایی را تجربه می کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها