کاربران بازی Fortnite امشب خبرهای جالبی را دریافت می کنند

0
539

کالاسودا- کمپانی اپیک گیمز بخش مهمی از بازی Fortnite را امشب حذف خواهد کرد. این خبر ساعاتی پیش از کمپانی سازنده این بازی بسیار پرطرفدار مطرح شد. با این شرایط باید انتظار داشت همزمان با عرضه فصل پنج این بازی پرطرفدار با حذف بخش Playground همراه خواهد شد. اپیک گیمز البته این موضوع را بیان کرده است که این حالت به صورت موقت در اختیار کاربران قرار گرفته است و به احتمال زیاد باز هم در این عنوان جای خواهد گرفت.

کمپانی اپیک گیمز این خبر بسیار مهم را در وب سایت Reddit اعلام کرد و همچنین این شرکت از تمامی کاربرانی که بازخورد‌های خود را نسبت به این حالت برای توسعه‌دهنده ارسال کردند، تشکر کرد. لازم به بیان است که حذف شدن این حالت همیشگی نیست و اپیک سعی دارد تا در آینده همراه با ویژگی‌های جدید حالت Playground را دوباره در دسترس قرار دهد. با این وجود باید این انتظار را داشت که این کمپانی از بازخورد های کاربران به نتایج خوبی رسیده است و قصد دارد با قدرت بسیار بالایی در این بخش طرفداران خود را شگفت زده کند.

نکته جالب توجه عرضه فصل جدید این بازی مهیج در زمان حذف بخش Playground است که نشان می دهد بازی Fortnite بسیار به این موضوع توجه دارد که احتمال دارد برخی کاربران ناراضی این بازی را ترک کنند به همین دلیل سعی دارد بتواند با عرضه این فصل بازی خود را همچنان قدرتمند نشان دهد.

هنوز در مورد حالت جدید Playground خبرهایی به صورت رسمی منتشر نشده است اما با توجه به اخبار و نظرات کاربران باید این انتظار را داشت که بازیکنان حالت یک نفره و بازی دو نفره را خواهند داشت و کاربران می توانند هم تیمی خود را بر روی نقشه مشاهده کنند که قابلیت بسیار جذابی خواهد بود. در این به روزرسانی می توان ضعف قبلی این بازی را نیز برطرف کرد و راهنمای نشانه گیری برای کنترلر ها اضافه می شود و یک اتفاق جالب که کاربران بتوانند با کلنگی به سمت دیگران بروند. حالت Playground قرار است که همانند یک محیط کم فشار نظیر یک سرور خصوصی عمل کند. این حالت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با حداکثر سه نفر از دوستان خود، در سرتاسر نقشه بازی به گشت و گذار بپردازند؛ بدون اینکه هیچ نگرانی نسبت به کشته شدن توسط دیگر بازیکنان داشته باشند. در این حالت ویژگی Friendly Fire روشن بوده و بازیکنان به محض کشته شده دوباره ظاهر می‌شوند، مگر اینکه توسط طوفان از بازی خارج شوند. با توجه به این موضوع کاربران می توانند کارهایی که در حالت کلی بازی نمی توانند را اجرا کنند و در این بخش ممکن خواهد بود. هر مسابقه در حالت Playground یک ساعت به طول می‌انجامد و طوفان تنها در ۵ دقیقه انتهایی مسابقه شروع به حرکت می‌کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها