God Of War و رکورد شکنی های پیاپی کمپانی سونی

0
929

کالاسودا- کمپانی سونی امروز به صورت رسمی اعلام کرد که سود بسیار خوبی از بازی های رایانه ایی انحصاری خود به دست آورده است . این خبر در کنفرانس مالی این کمپانی برای سرمایه گذاران و تحلیل گران بیان شد. مدیر مالی این کمپانی اخباری را مطرح کرد که تاکنون کمتر در مورد آن صحبت شده بود . البته این خبر و سود اوری مناسب بخش بازی های رایانه ایی سونی ساعاتی بعد از زیان آور بود بخش موبایل منتشر شد و به نظر می رسد سونی سعی کرده است تا بتواند اعتبار خود را حفظ کند و اجازه ندهد برندی به این کمپانی قدیمی برچسب زیان آور بودن بزند. این خبر برای بخش پلی استیشن سونی نشان دهنده زحمت های بسیار زیاد مدیران این بخش  است.

مدیر مالی شرکت سونی در این مصاحبه اعلام کرد که این تجارت روز به روز سود دهی و کیفیت بالاتری را  خواهد داشت. همچنین اعلام شد که بازی بسیار زیبای خدای جنگ یا همان God Of War فروشی مطابق انتظار نداشته است و بسیار بیشتر از بررسی های این کمپانی بازی ویدئویی خود را به فروش رسانده است. این بازی توانست رکورد فروش بازی های انحصاری را جا به جا کند و به پرفروش ترین بازی تاریخ کمپانی سونی نیز نزدیک تر شود ، این بازی یک رکورد دیگر را هم به دست آورد  و بر مبنای این گزارش سونی، بازی گاد آو وار به سریع ترین فروش بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن ۴ تبدیل شد. گفتنی است که این بازی، تنها در ۳ روز، موفق به فروش خیره‌کننده ۳٫۱ میلیون نسخه ایی رسیده است.

البته این خبر از جهاتی کار را برای این شرکت بسیار قدرتمند در حوزه بازی های رایانه ایی سخت تر می کند و علت آن هم قرار گرفتن در کانون توجهات علاقه مندان بازی های رایانه ایی و شرکت های سازنده این بازی ها است.

همچنین این کمپانی خبری را تایید کرد که  تعداد مشترکین پلی استیشن پلاس در ماه های گذشته بسیار کاهش پیدا کرده است اما از دید مالی برای این شرکت ضرری را به همراه نداشته است .  این موضوع کاملا موقتی بود و در سه ماهه گذشته به دلیل عرضه بازی‌های چندنفره، مشترکین این سیستم افزایش پیدا کرده بود که پس از آن به ثبات رسید.

حال باید منتظر خبر های دیگر از کمپانی سونی در چند ماه آینده باشیم زیرا با عرضه شدن بازی های جید این کمپانی که بیشتر آن ها در ماه سپتامبر و اکتبر روانه بازار خواهد شد فروش  و سود بسیار خوبی روانه بازار پلس استیشن و همچنین کمپانی سونی می شود و این انتظار می رود که مشترکین پلی استیشن پلاس هم مطابق سال های اخیر پس از عرضه بازی های این کمپانی افزایش پیدا کند.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها