کمپانی کره ایی سامسونگ از دید اقتصادی به کمک کاربران می رود

0
509

کالاسودا- کمپانی کره ایی سامسونگ با منتشر کردن یک خبر شرایط خاصی را برای کاربران رقم زد. ساعاتی پیش خبری منتشر شد که نشان می دهد سامسونگ برای پرچم دار جدید خود باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته است و بدون شک باید شرایط خاصی را برای کاربران در نظر بگیرد و از طرفی دیگر نیز تصاویری از ساعت هوشمند سامسونگ که در سال اخیر قرار است با نام گلکسی واچ روانه بازار شود منتشر شد، که نشان می داد این ساعت نیز به شارژر بی سیم مجهز خواهد بود شارژری که تمام نیاز های کاربران را برطرف می کند. حال به نظر می رسد سامسونگ با یک تیر هر دو هدف را نشانه گرفته است تا کاربران و علاقه مندان این برند هزینه زیادی را تحمل نکنند.

روز ۹ آگوست اتفاق های بسیار خوبی برای کاربران رقم خواهد خورد و کاربران این برند با پرچم دار خود و ساعت هوشمند خود بیشتر آشنا می شوند حال امروز خبر هایی منتشر شد که یکی از آن ها انتشار تصویری مربوط به یک شارژر بی سیم است که به نظر می رسد برای هر دو دستگاه مناسب است. این تصویر شارژر وایرلسی را نشان می دهد که مدل EP-N6100. است این شارژر وایرلس دو پورت خروجی دارد که این اجازه را به کاربران می دهد تا همزمان دو دستگاه خود را شارژ کند. اما نکته جالب توجه از این شارژر  که ولتاژ ۲۵ دارد هدوم وجود قابلیت شارژ سریع است . عدم وجود قابلیت شارژ سریع برای شارژری که قرار است باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را پشتیبانی کند بسیار نگران کننده است و باید دید با این وجود سامسونگ چگونه این محصول را می خواهد به کاربران پیشنهاد دهد .

شارژر های بیسیم سامسونگ همواره مورد قبول کاربران برند کره ایی سامسونگ قرار گرفته است و همین موضوع برند های دیگر را مجبور به ساخت شارژر های دیگر کرده است. البته کمپانی های دیگر هیچ گاه نتوانستند به این فناوری دست پیدا کند. کمپانی سامسونگ خبر بسیار خوبی را که امروز منتشر کرد امیدواریم کامل نباشد و این برند محبوب در کنار قابلیتی که به کاربران می دهد که با خرید یک شارژر بیسیم بتوانند ساعت و گوشی هوشمند خود را شارژ کنند بتوانند از شارژ سریع نیز پشتیبانی کنند که بسیار مورد توجه کاربران خواهد بود.

البته در این میان یک نکته نیز می تواند وجود داشته باشد و آن هم این موضوع است که سامسونگ این شارژر بیسیم را با چه قیمتی روانه بازار خواهد کرد؟ آیا سامسونگ قصد دارد با این قابلیت هزینه های کاربران را کاهش دهد و یا با این موضوع قصد دارد کاربران گلکسی نوت ۹ ساعت هوشمند سامسونگ را نیز خریداری کنند؟ نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سامسونگ به شرایط اقتصادی کاربران فکر می کند یا خیر؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها