کنترل دستگاه های هوشمند خانگی با کمک دستیار صوتی گوگل

0
752
کنترل دستگاه های هوشمند خانگی با کمک دستیار صوتی گوگل

دستیار صوتی گوگل اسیستنت به شما اجازه می دهد دستگاه های خانگی هوشمند را با گوشی اندروید خود کنترل کنید.

در جنگ دستیار های صوتی و خانگی، سه دستیار : Amazon Echo: Alexa ، Google Home: Assistant Google و HomePod: Siri. بیشترین رقابت را در بازار دارند و به نظر می رسد که هر کدام آنها یک یا دو کار را بهتر انجام می دهند و خود این موضوع موجب داشتن مخاطبینی متفاوت شده است.

اما به نظر می رسد گوگل راهی برای پیشبرد دستگاه خود با حالت جدید Ambient که به Google Assistant اضافه شده، پیدا کرده است. هنگامی که این دستیار در یک دستگاه اندروید استفاده می شود، می تواند به عنوان یک دستیار هوشمند همراه به شما در کنترل دستگاه های خانه هوشمند شما کمک می کند. اما تنها دستگاه های اندروید مقصد نیست و این امربه زودی در همه جا فراگیر خواهد شد.

دستیار صوتی گوگل اسیستنت به شما اجازه می دهد دستگاه های خانگی هوشمند را با گوشی اندروید خود کنترل کنید.

حالت Ambient Mode دستیار گوگل

هر زمان که گوشی اندروید خود را شارژ کردید آیا خوشحال نمی شوید که چیزی بیش از یک صفحه قفل استاندارد ببینید؟ دستیار Google می تواند عکس های مورد علاقه شما را به یک  اسکرین سیور یا محافظ صفحه نمایش تبدیل کند یا می تواند یک مرور کلی را در اختیار شما قرار دهد که زمان ، اعلان ها و یادآوری های شما و موسیقی مورد نظر را نشان می دهد و در عین حال به شما امکان می دهد دستگاه های خانه هوشمند خود را نیز کنترل کنید.

گوگل در وبلاگ خود توضیح می دهد :این حالت یک مرور کلی تصویری است که مشاهده اعلان ها و یادآوری ها ، راه اندازی لیست پخش و کنترل دستگاه های خانگی هوشمند را روی صفحه قفل دستگاه شما آسانتر می کند.”

“وقتی کار شما تمام شد ، اسکرین به یک قاب عکس دیجیتال شخصی متصل به حساب Google Photos شما تبدیل می شود تا یک لمس شخصی دیگر اضافه شود.” همچنین می توانید تماس های صوتی و تصویری را از طریق برنامه واتس آپ اندروید نیز بفرستید ، که با توانایی موجود دستیار Google که به شما در خواندن و ارسال پیام کمک می کند ، مطابقت دارد.

حالت Ambient Mode دستیار گوگل

هماهنگی با نسخه های جدید محصولات

Ambient Mode در نسخه های تازه منتشر شده Lenovo Smart Tab M8 HD و Lenovo Yoga Smart Tab و نوکیا 7.2 و 6.2 در دسترس خواهد بود. علاوه بر این دستگاهها ، دستیار Google اکنون در بلندگوهای هوشمند غیر Google از جمله Sonos Move ، بلندگو خانگی قابل حمل Bose Portable و JBL Link Portable نیز در دسترس خواهد بود.

اگر اسپیکر هوشمند ندارید اشکالی ندارد ، زیرا دستیار Google با بلندگوهای فعال صدا مانند هدفون توسط JBL ، فیلیپس ، Braun ، سونی ، Sharp ، JVC و موارد دیگر نیز هماهنگ می شود. به نظر می رسد هیچ محدودیتی برای دستیابی به دستیار Google وجود نخواهد داشت.

Lenovo Smart Display 7 با ویژگی های تصویری دستیار در حالت Ambient نیز کار خواهد کرد. در اصل ، این نسخه گوگل از  آمازون اکو است. ابتدا فقط در اروپا در دسترس خواهد بود اما به زودی در بازارهای بیشتری انتظار می رود. این ساعت به ساعت هوشمند Lenovo پیوند خواهد یافت ، که همچنین به نمایشگاه اکو آمازون شباهت دارد.

اما ما نمی توانیم دستگاه های خانگی هوشمند خود را فراموش کنیم. این دستیار اکنون در Home Connect پشتیبانی می شود تا با وسایل خانه شما مانند Bosch ، زیمنس ، Thermador و غیره کار کند. این دستگاه همچنین با دستگاه های Bosch SmartHome و … نیز کار خواهد کرد.

هماهنگی با نسخه های جدید محصولات

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها