کیبورد لاجیتک K600 ؛ کیبوردی برای تلویزیون های هوشمند

0
734
کیبورد لاجیتک K600 ؛ کیبوردی برای تلویزیون های هوشمند

صفحه کلید تلویزیون لاجیتک K600 می تواند تلویزیون شما را به یک دستگاه هوشمند تبدیل کند. این دستگاه همه چیزهایی که برای کنترل یک تلویزیون هوشمند، کامپیوتر یا گوشی هوشمند نیاز دارید را در اختیارتان خواهد گذاشت. صفحه کلید لاجیتک K600  با ارائه یک تجربه ساده از تایپ و کنترل تلویزیون و انتخاب و جستجوی مطالب کار شما را ساده خواهد کرد.

ریموت کنترل های ارائه شده توسط کمپانی هایی مانند ال جی و سامسونگ هرچند که پیشرفت مناسبی داشته اند اما باز هم مشکل صفحه کلید در آنها حل نشده است و برای تایپ های طولانی راحت نیستند. حتی با وجود اتصال مستقیم موس و کیبورد مجزا باز هم مشکلات ارگونومیک آن دردسر ساز است و نمی توان از آنها به راحتی استفاده کرد.

کیبورد لاجیتک K600 اکنون برای تلویزیون های هوشمند طراحی شده و با انواع تلویزیون ها سازگار است. روی این صفحه کلید یک صفحه هدایت گر وجود دارد که کاری مشابه با تاچ پد لپ تاپ ها یا موس را انجام می دهد و به راحتی می توانید روی نقاط مختلف صفحه آن را هدایت کنید.

همچنین با  کیبورد لاجیتک K600 به راحتی می توانید URL ها، اصطلاحات جستجو، اسکرول کردن و … را از طریق این کیبورد انجام دهید، رمزهای مخفی وارد کنید و مکان نما را با سهولت بیشتری جابجا کنید. این صفحه کلید تا شعاع 50 فوتی تلویزیون نیز به آن متصل می شود و مهم نیست که کجای اتاق قرار داشته باشید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها