با گران ترین موبایل بازار ایران آشنا شوید

0
2462
با گران ترین موبایل بازار ایران آشنا شوید

بررسی گران ترین موبایل بازار ایران این روزها با بازار کشورهای دیگر متفاوت است. پس از خروج برخی برندهای موبایل و قدرت گرفتن برخی برندهای چینی، بازار این روزهای موبایل وابستگی بسیاری به سه برند پرفروش جهان یعنی هوآوی، سامسونگ و اپل دارد. امروز قصد داریم به بررسی گران ترین موبایل بازار ایران در سیستم عامل های اندروید و iOS بپردازیم.

گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس

با گران ترین موبایل بازار ایران آشنا شوید ،گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس

گران ترین موبایل بازار ایران به طور کلی مربوط به این گوشی هوشمند است. آیفون ایکس اس مکس این روزها در بازار ایران با قیمتی در حدود 19میلیون تومان معامله می شود. آیفون ایکس اس مکس از نظر پردازنده لقب برترین گوشی موبایل را به خود اختصاص داده است. از نظر دوربین نیز این گوشی هوشمند شرایط خوبی را تجربه می کند و در بین سه گوشی اول در این بخش قرار دارد.
گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس بزرگ ترین گوشی موبایل کمپانی اپل محسوب می شود و با قیمتی در حدود 1400 دلار عرضه می شود. لازم به ذکر است که می توان این گوشی موبایل را برترین موبایل تاریخ برند اپل نیز نامید.

گوشی هوشمند پی 20 پرو

با گران ترین موبایل بازار ایران آشنا شوید، گوشی هوشمند پی 20 پرو

برترین دوربین گوشی های موبایل از دیدگاه بسیاری کاربران، مربوط به گوشی پی 20 پرو است. این گوشی هوشمند با عرضه خود بسیاری از عناوین را از آن خود کرده است. پی 20 پرو هوآوی اولین گوشی موبایل با سه لنز دوربین است که قابلیت های بسیار جالبی را برای کاربران به همراه دارد.
در سال های اخیر پرچمداران سری پی هوآوی در بازار ایران فروش بسیار خوبی را تجربه کرده اند اما این گوشی هوشمند به دلیل عرضه دیر هنگام به بازار ایران، فروش جالبی را برخلاف بسیاری از کشورها تجربه نکرد. به هر حال این گوشی موبایل این روزها با قیمتی در حدود 11 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد. پی 20 پرو از پردازنده کایرین 970 بهره می برد که به نوعی یکی از برترین پردازنده هایی محسوب می شود که از قابلیت هوش مصنوعی بهره می برد.

گوشی موبایل نوت 9 گران ترین نماینده سامسونگ در بازار ایران است که در کنار دو گوشی هوشمند یاد شده برترین موبایل ها را تشکیل می دهند. نظر شما در مورد گران ترین موبایل بازار ایران چیست؟ آیا حضور برندهای ارزان قیمت تر و پرچمدارانی که کمتر از 700 دلار قیمت دارند، شرایط جالب تری را برای کاربران رقم می زنند یا تنها با حضور سه برند اصلی جهانی موافق هستید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها