گران ترین پرچمدار سامسونگ با چه نامی وارد بازار فروش می شود؟

0
1581
گران ترین پرچمدار سامسونگ با چه نامی وارد بازار فروش می شود؟

گران ترین پرچمدار سامسونگ با نام گلکسی اس 10 ایکس روانه بازار فروش می شود. سامسونگ مدتی دیگر پرچمداران خود را به صورت رسمی معرفی می کند. در این میان گوشی هوشمند گلکسی اس 10 نسخه 5G جذابیت های بسیار زیادی خواهد داشت و به نظر می رسد بتواند در کشورهایی که برای این نسل از اینترنت بستر مناسبی دارند، فروش خوبی را رقم بزند.

گلکسی اس 10 ایکس ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد و کمپانی سامسونگ امیدوار است که با عرضه این گوشی هوشمند در کنار پرچمداران سری اس خود فاصله بیشتری با برندهای دیگر به خصوص هواوی بگیرد. در سال های اخیر فاصله میان فروش گوشی های سامسونگ با برندهای دیگر بسیار کم شده است و اگر سامسونگ با عرضه گوشی های قدرتمند نتواند این فاصله را افزایش دهد، بدون شک باید چند سال دیگر هواوی را به عنوان پرفروش ترین برند موبایل در بازار جهانی معرفی کنیم.

گلکسی اس 10 ایکس و قابلیت های منحصر به فرد

گلکسی اس 10 ایکس صفحه نمایش 6.7 اینچی دارد و حضور شش لنز دوربین در این گوشی هوشمند شگفت آور خواهد بود. سامسونگ برای گلکسی اس 10 ایکس چهار لنز دوربین اصلی را در نظر گرفته و حضور دو لنز دوربین سلفی نیز از مدت ها قبل قطعی بود. گلکسی اس 10 ایکس را می توان قدرتمندترین گوشی موبایلی دانست که در ماه های اول سال 2019 رونمایی می شود. باید دید آیا هواوی و برندهای چینی دیگر نظیر شیائومی و اوپو می توانند محصولی را رونمایی کنند که قدرتمندتر از گلکسی اس 10 ایکس باشد یا خیر.سامسونگ برای گلکسی اس 10 ایکس چهار لنز دوربین اصلی را در نظر گرفته

گلکسی اس 10 ایکس با رم نرم افزاری 12 گیگابایتی روانه بازار می شود و به نوعی اولین گوشی موبایل محسوب می شود که با رم نرم افزاری بالای 10 گیگابایت روانه بازار می شود. گلکسی اس 10 ایکس یکی از بی نقص ترین گوشی های هوشمند سامسونگ خواهد بود؛ هرچند زمانی که صحبت از نقص گوشی های سامسونگ به میان می آید، گلکسی نوت 7 و مشکل باتری آن نگرانی های بسیار زیادی را برای کاربران گوشی هوشمند به همراه می آورد.

مدتی پیش اخباری در این زمینه منتشر شد که نشان می دهد گلکسی اس 10 ایکس با باتری 5000 میلی آمپری روانه بازار می شود. این ظرفیت باتری برای پرچمداران سال 2019 برندهای موبایل قابل پیش بینی بود. باید دید که آیا هواوی می تواند از باتری های با ظرفیت بالاتر از 5000 میلی آمپری استفاده کند یا گوشی های خود را با همین ظرفیت باتری روانه بازار فروش می کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها