پروژه ساخت گلکسی نوت 10 با اسم رمز داوینچی کلید خورد

0
646

کالاسودا- کمپانی کره ای سامسونگ ساخت گلکسی نوت 10 را شروع کرد. این شرکت کره ای که به تازگی پرچم دار خود را با ویژگی های یک موبایل تمام عیار روانه بازار فروش کرده، امروز خبری را از طریق یکی از شبکه های توییتری نزدیک به این برند منتشر کرد که از اسم داوینچی به عنوان کد رمز استفاده کرده است.

داوینچی؛ جالب ترین اسم رمز گوشی های سال

این کمپانی کره ایی در سال های اخیر پرچم دار خود را در دو سری روانه بازار فروش می کند که سری فبلت این برند طرفداران بسیار زیادی در سطح کره زمین دارد. این سری از گوشی های هوشمند با تکیه بر قلم توانمند در چند سال اخیر فروش بسیار خوبی را به دست آورده است، حال به نظر می رسد بعد از اجرای موفقیت آمیز گوشی هوشمند قبلی پروژه ساخت گلکسی نوت 10 را کلید زده است.

گلکسی نوت 10 را باید یکی از خاص ترین گوشی های هوشمند تاریخ سامسونگ دانست، زیرا اینترنت نسل پنجم بعد از آزمایش های اولیه در سال جاری به صورت نهایی در اختیار گلکسی نوت 10 قرار می گیرد و از طرفی سامسونگ به احتمال زیاد به سمت ساخت گوشی هوشمند بیش از دو دوربین حرکت خواهد کرد که برای بسیاری از کاربران هیجان انگیز خواهد بود، البته این دو موضوع تمام تمرکز سامسونگ را هدف قرار نخواهد داد و به نظر می رسد این کمپانی کره ای تا قبل از عرضه گلکسی نوت 10 یک گوشی لاکچری را روانه بازار کند. به احتمال زیاد این کمپانی قدرتمند گوشی هوشمند تاشوی خود را قبل از گلکسی نوت 10 روانه بازار خواهد کرد و سامسونگ به خوبی می داند که در ساخت این گوشی هوشمند تجربه های بسیار خوبی را به دست خواهد آورد تا در فبلت سال آینده خود به طور کامل به کار گیرد.

با این وجود هنوز هیچ خبر رسمی ای از این کمپانی کره ای مطرح نشده است و سامسونگ به زودی قصد ندارد تمرکز کاربران خود را از گلکسی نوت 9 بردارد و به سمت پرچم دار آینده این برند حرکت دهد. گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 نیز موفقیت های بسیاری به دست آورده است. این گوشی هوشمند گران قیمت روز گذشته توانست به خوبی پاسخ منتقدان خود در بخش دوربین عکاسی را دهد و گوشی های موبایل این برند برای اولین بار توانستند در وب سایت معتبر DxOmark نمره ی بالای صد را دریافت کرده و بالاتر از گلکسی اس 9 قرار گیرد. این کمپانی به نظر می آید در سال آینده موفقیت های بیشتری را با دست آورد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها