آخرین تکه از معمای گلکسی نوت ۹ مشخص شد؛ گلکسی نوت برترین فبلت تاریخ

0
1255

کالاسودا- باتری پرچم دار سری گلکسی نوت به صورت رسمی مشخص شد. امروز سند رسمی منتشر شد که به شایعات پایان می دهد و نشان می دهد که کمپانی سامسونگ قصد دارد باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را برای این فبلت پرطرفدار روانه بازار کند. مدت ها است که شایعاتی پیرامون برند سامسونگ منتشر شد که نشان می دهد قصد دارد فبلت خود را با باتری قدرتمند تری روانه بازار کند. حال این سند رسمی نشان می دهد که باید این موضوع را پایان یافته دانست که پرچم دار سری نوت با این باتری بسیار قدرتمند روانه بازار خواهد شد.

کمپانی سامسونگ در سال های خرید سری فبلت خود را با نام گلکسی نوت روانه بازار کرده است و بدون شک به جز گلکسی نوت ۷ معروف همه گوشی های این سری در کنار برترین گوشی های هر سال قرار گرفته است امسال نیز به نظر می رسد همین موضوع تکرار خواهد شد و گلکسی نوت ۹ نیز یا بهترین گوشی های هوشمند سال خواهد شد و در کمترین حالت در کنار برترین گوشی های موبایل قرار خواهد گرفت. با شرایط موجود به نظر می رسد سامسونگ یک گوشی هوشمند گران قیمت با امکانات بسیار خاص را در اختیار کاربران قرار دهد.

در سال اخیر بیشترین موردی که برای خاص شدن گلکسی نوت ۹ استفاده شده است ایجاد کردن برخی قابلیت ها بر روی قلم این فبلت قدرتمند است و بسیاری از کاربران نیز علاقه مند به استفاده از آن یا حداقل بررسی و مشاهده آن هستند . از طرفی دیگر دوربین دوگانه این گوشی هوشمند به نظر توان رقابت با سری پی ۲۰ هوآوی را دارد اما شاید نکته ایی که در این روز ها بسیار مورد توجه است محل جای گیری حسگر اثر انگشت پرچم دار سامسونگ است و در نهایت باید دید سامسونگ با این تحول چگونه رو به رو خواهد شد و کاربران این گوشی هوشمند چه نقدی از آن خواهند داشت.

حضور باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری شرایط دیگری را نیز ایجاد می کند و آن هم بسیار جالب خواهد بود . استفاده از شارژر سریع نسخه چهارم به نظر قطعی می آید اگر سامسونگ در ثانیه های آخر تصمیم های خود را تغییر ندهد باید شاهد این تکنولوژی نیز باشیم حال باید تا حدود بیست روز دیگر شاهد رونمایی این گوشی موبایل قدرتمند باشیم و ببینیم سامسونگ آیا تا آن روز تمام مشخصات گوشی هوشمند خود را منتشر خواهد کرد یا خیر.

حضور باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری  به کاربر این قابلیت را می دهد تا ۲۵ ساعت بدون وقفه بتواند ویدیو های با کیفیت بالا را با شرایط نوری بسیار خوب مشاهده کند .

حال با این شرایط باید منتظر روز ۱۸ مرداد و رونمایی از این فبلت هیجان انگیز باشیم و ببینیم آیا این فبلت ارزشمند مانند گلکسی نوت ۲ یک گوشی خاطره انگیز خواهد شد یا مانند گلکسی نوت ۷ با مشکلات عجیبی مواجه خواهد شد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها