ویندوز  10 رختی جدید می پوشد: طراحی با گوشه های گرد در آپدیت جدید

0
660
ویندوز  10 رختی جدید می پوشد: طراحی با گوشه های گرد در آپدیت جدید

مایکروسافت در تلاش است تا پنجره های مربعی خود را در آپدیت سال آینده به پنجره هایی با گوشه های گرد تبدیل کند و ظاهری جدید به  سیستم عامل خود ببخشد.

مایکروسافت به جای گوشه های تیز، می خواهد گوشه های زاویه دارتر و گردتری را به ویندوز 10 ارائه کند و به دنبال یک طراحی به روز تر است. تصویری از یک پنجره با گوشه های گرد توسط ویرایشگر مرکزی ویندوز Zac Bowden در توییتر منتشر شده است. او ادعا کرد که احتمالا نسخه ساخت این محصول 20H1 است. این آپدیت برای سیستم عامل ویندوز 10 در سال 2020 ارائه خواهد شد.

تست گوشه های گرد در مرورگر اج

 این تغییر می تواند احساس جدیدتری نسبت به ویندوز 10 به ارمغان آورد و کاربران را نیز از این تغییر راضی کند. میکروسافت گوشه های گرد را در آخرین نسخه مرورگر اج خود که از کرومیوم پشتیبانی می کرد، آزمایش کرد. اگرچه این نسخه هنوز نسخه آزمایشی این نرم افزار است. این برنامه فعلا در مرحله آزمایش قرار دارد و نسخه نهایی نیست. شما می توانید نسخه های توسعه یافته داخلی Dev و Canary را از وب سایت مایکروسافت اج انتخاب کرده و یا ورژن بتا ی این برنامه را که در قسمت Coming soon قرار دارد را انتخاب کرده و دانلود کنید. به نظر می رسد مایکروسافت به زودی آماده است تا این طراحی را به کل سیستم عامل اعمال کند و گوشه های گرد به پنجره های ویندوز 10 نیز بیاورد.مایکروسافت در تلاش است تا پنجره های مربعی خود را در آپدیت سال آینده به پنجره هایی با گوشه های گرد تبدیل کند

ایجاد حس جاری و سیال بودن

اگر بخواهیم این ویژگی را مقایسه کنیم، باید گفت که اپل گوشه های گرد را در پنجره های مک او اس پیش از این استفاده کرده است و اخیرا آن را به عنوان یک زیبایی شناسی طراحی برای سیستم کروم او اس پذیرفته است. مایکروسافت این نگاه جدید را برای ویندوز 10 و همچنین احتمالا ایکس باکس نیز ارائه خواهد کرد. باودن می گوید: گوشه های گرد به جاری و سیال بودن طرح ها کمک می کنند. احتمالا این طرح را شما در ایکس باکس، آفیس، ویندوز و دیگر محصولات ما در سال ها آینده مشاهده خواهید کرد. مایکروسافت تغییرات بزرگی را برای ویندوز 10 در سال 2020 در نظر دارد.

یک تعمیر اساسی و برخی قابلیت های جدید به عنوان بخشی از به روز رسانی برای سیال بودن مفهوم ویندوز 10 در این آپدیت انتظار شما را خواهد کشید. اگرچه عرضه نهایی و زمان انتشار این آپدیت مشخص نیست اما احتمالا سال 2020 باید منتظر ان باشید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها