چرا گوشی منعطف سامسونگ قیمتی نجومی دارد؟

0
652

گوشی منعطف سامسونگ یکی از خاص ترین محصولات سال آینده محسوب می شود. به نظر می رسد این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 1800 دلار روانه بازار فروش خواهد شد. در نگاه اول، قیمت این محصول بسیار غیرمنطقی خواهد بود زیرا طی سال 2018 هیچ کدام از پرچمداران برندهای مختلف، حتی خود سامسونگ نیز با این قیمت روانه بازار فروش نشده اند. حال امروز اخباری منتشر شده است که نشان می دهد گوشی منعطف سامسونگ با قیمتی منطقی روانه بازار خواهد شد.
امروز اخباری توسط یک موسسه کره ای منتشر شد که قیمت گوشی موبایل گلکسی A9 پلاس و آیفون ایکس اس مکس را با قطعات موجود در این گوشی هوشمند مقایسه کرده که بسیار جالب توجه است. این گوشی های هوشمند در حال حاضر در کنار پرطرفدارترین گوشی های سال قرار دارند.
در تصویر زیر نکات بسیار جالبی وجود دارد که علاوه بر ویژگی ها و قطعات گوشی های یاد شده، نشان می دهد سامسونگ 65درصد سود را برای گوشی های خود در نظر گرفته است که در مجموع با قیمتی در حدود 1800 دلار برای این گوشی هوشمند رو به رو می شویم. با وجود این، اصلی ترین دلیل برای گرانی گوشی منعطف سامسونگ، قیمت بالای قطعات و تلاش سامسونگ برای حاشیه سود همیشگی خود است.
بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند به این موضوع اعتقاد دارند که گوشی های هوشمند منعطف به مرور قیمت خود را از دست می دهند؛ با این حال اخباری وجود دارد که نشان می دهد این موضوع تا حدودی درست است اما این موضوع تا اندازه کمی در میان گرانی های موجود برای ساخت این محصول دخیل است. بر اساس نمودار زیر، گوشی های هوشمند منعطف می توانند تا قیمتی در حدود 1300 دلار برسند اما این موضوع تا سال 2022 زمان می برد.
چرا گوشی منعطف سامسونگ

گوشی منعطف سامسونگ با چه قابلیت هایی روانه بازار فروش می شود؟

گوشی منعطف سامسونگ اوایل سال آینده میلادی روانه بازار فروش خواهد شد و در کنار موبایل های سال 2018 سامسونگ قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند با توجه به اخبار موجود پیرامون این کمپانی کره ای، با صفحه نمایش Infinity Flex و رابط کاربری منحصربه فرد و خاص سامسونگ به فروش خواهد رسید. سامسونگ مدتی  پیش اعلام کرد به کمک گوگل یک رابط کاربری فوق العاده در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
در حالتی که گوشی هوشمند منعطف سامسونگ صفحه نمایش 7.3 اینچی داشته باشد، دارای تراکم پیکسلی 420 پیکسل بر اینچ خواهد بود و از رزولوشن 1536 در 2152 بهره خواهد برد. این گوشی هوشمند با نسبت تصویر 4.2 به 3 در حالت صفحه نمایش خود وارد بازار فروش خواهد شد.

در حالت 4.58 اینچی، این گوشی هوشمند دارای نسبت تصویر 21 به 9 است. این گوشی هوشمند در کوچک ترین حالت خود دارای رزولوشن 840 در 1960 است. همچنین این گوشی هوشمند با اینترنت نسل پنجم روانه بازار فروش خواهد شد، اما اولین موبایل مجهز به این قابلیت نخواهد بود.
حال باید دید سامسونگ می تواند امکاناتی را برای کاربران فراهم کند تا بتواند آنها را به خرید این گوشی هوشمند گران قیمت، ترغیب کند یا خیر. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا قیمت محصولات خاص سامسونگ می تواند در فروش محصولات این برند تاثیرگذار باشد؟
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها