گوشی موبایل با بدنه ی فلزی بخریم یا شیشه ای ؟ کدام بهتر هستند؟

0
2233

این روز های گوشی های هوشمند با جنس های بدنه ی متفاوتی روانه بازار فروش می شوند در این میان گوشی های هوشمند گران قیمت از جنس بدنه ی شیشه یا فلز روانه بازار فروش می شود در این میان قصد داریم به این موضوع بپردازیم که گوشی موبایل با بدنه ی فلزی بخریم یا شیشه ای. کدام از این دو جنس بدنه مرغوب تر است.
به طور کلی نمی توان گفت که کدام جنس بدنه برتر است زیرا اعلام این موضوع که بدنه فلزی مقاوم تر است به طور کامل منطقی نیست. اما این موضوع را باید به طور کلی در نظر گرفت که گوشی های هوشمند با جنس بدنه ی فلزی در مقایسه گوشی های موبایل با  قاب شیشه ای مقاوم تر هستند و اگر ضربه ای به گوشی موبایل وارد شود تنها در همان قسمت تغییر حات رخ می دهد.
ازطرفی دیگر گوشی های موبایلی که از جنس بدنه شیشه تولید شده اند جذابیت بسیار بیشتری در مقایسه با گوشی های بدنه فلزی دارند و شاهد رنگ های متنوعی خواهیم بود. این موضوع را در کنار پشتیبانی گوشی های هوشمند از شارژر بی سیم قرار دهیم متوجه می شویم که گوشی های بدنه شیشه ای نیز جذابیت بسیار بالایی دارند هرچند به طور کلی مقاومت آن ها در برابر ضربه کمتر از گوشی های هوشمند با جنس بدنه فلز است.
نظر شما در مورد این موضوع که گوشی موبایل با بدنه ی فلزی بخریم یا شیشه ای چیست؟ کدام جنس بدنه را برای گوشی موبایل و سایر محصولات حوزه فناوری مناسب می دانید؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها