گوشی موبایل Mi Mix 3 ؛ اولین محصول شیائومی با دکمه هوش مصنوعی

0
923
گوشی موبایل Mi Mix 3 ؛ اولین محصول شیائومی با دکمه هوش مصنوعی

گوشی موبایل Mi Mix 3 ؛ اولین محصول شیائومی با دکمه هوش مصنوعیکالاسودا- گوشی موبایل Mi Mix 3 با دکمه مخصوص هوش مصنوعی روانه بازار فروش می شود. این روز های تمام شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند بخشی از تمرکز خود را روی هوش مصنوعی قرار داده اند. البته این برند چینی اولین برند تولید کننده موبایل نیست که از یک دکمه مخصوص برای هوش مصنوعی استفاده می کند. این قابلیت کاربردی Xiao AI نام دارد که برای اولین بار روی گوشی موبایل Mi Mix 3 مورد استفاده قرار می گیرد.

البته گوشی موبایل Mi Mix 3 اولین گوشی هوشمند مجهز به دکمه هوش مصنوعی نیست و قبل از این کمپانی ال جی ، سامسونگ و اچ تی سی نیز دکمه های را برای هوش مصنوعی در بخش دستیار صوتی در نظر گرفته بودند.

دکمه هوش مصنوعی این گوشی هوشمند سال گذشته در پیش نمایش های نسخه قبلی سری میکس شیائومی نمایش داده شد حال به نظرمی رسد این دکمه بخشی از پرچمداران جدید این برند چینی باشد.

گوشی موبایل Mi Mix 3 شیائومی چه قابلیت های دارد؟

با توجه به مدت زمان باقی مانده تا رونمایی ازگوشی موبایل Mi Mix 3  باید شاهد خبر های بیشتری از این کمپانی قدرتمند باشیم اما باید توقع حضور پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ را در این گوشی هوشمند داشته باشیم و با توجه به سابقه شیائومی در ساخت موبایل در حافظه داخلی و رم نرم افزاری متفاوت باید این موضوع را دریافت کرد که MI mix 3 از حافظه داخلی های ۱۲۸ و ۲۵۶ و شاید نسخه ۶۴ گیگابایتی نیز در اختیار کاربران قرار گیرد و در بخش رم نرم افزاری رم های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی در اختیار کاربران و علاقه مندان این برند محبوب چینی قرار گیرد.

 

شیائومی هنوز در بخش دوربین مشخصاتی را به صورت رسمی اعلام نکرده است اما بعید به نظر می رسد شیائومی موبایل جدید خود را با بیش از دو لنز برای دوربین اصلی استفاده کند. شیائومی در سال های اخیر گوشی های با کیفیت دوربین بسیار بالا را روانه بازار فروش می کند. شیائومی به نظر می رسد بتواند تا سال آینده نماینده های بیشتری در وب سایت های تخصصی دوربین عکاسی داشته باشد.

با این وجود سبک و ماهیت ساخت گوشی توسط کمپانی های چینی همواره برای کاربران سراسر جهان جالب بوده است و باید دید MI mix 3 چگونه خود را آماده رقابت سخت با برند های دیگر می کند. باید دید آیا شیائومی با دوربین خاص خود و استفاده از ویژگی های برند سامسونگ و .. می تواند فروش بسیار خوبی را به دست آورد؟ نظرشما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها