زمان رونمایی گوشی Honor 9X اعلام شد؛ یک مرداد

0
2375
گوشی موبایل Pro Honor 9X با 4 لنز دوربین اصلی رونمایی می شود

برند آنر زمانی رونمایی گوشی هوشمند میان رده خود یعنی Honor 9X را اعلام کرد، این گوشی هوشمند قصد دارد جانشینی قدرتمند برای آنر 8 ایکس باشد که توانست 10 میلیون نسخه را سریع تر از تمام گوشی های برند آنر بفروشد.

امروز جورج ژائو مدیرعامل برند آنر در حساب کاربری Weibo اعلام کرد که تلفن ژولای و در چین به طور رسمی رونمایی می شود.

پوستر رسمی این رونمایی دارای متن “Honor 9X is fast from the inside. Born to be low-key” است که بیان می کند با وجود اینکه این گوشی هوشمند یک محصول میان رده به شمار می رود اما عملرد سخت افزاری چشمگیری خواهد داشت. در حال حاضر در مورد مشخصات این محصول خبری منتشر نشده است و به تازگی این گوشی هوشمند تاییدیه 3C را با شارژر 10 واتی به دست آورده است، اما هنوز خبری دیگری در مورد این محصول منتشر نشده است.

شایعه ی دیگری نیز وجود دارد که نشان می دهد این گوشی هوشمند دارای یک نسخه بزرگتر نیز است که به احتمال زیاد با پسوند پرو روانه بازار فروش می رشود، البته در مورد این پسوند شایعات دیگری نیز وجود دارد و این احتمال وجود دارد نسخه مکس نام داشته باشد. شایعاتی در مورد این موضوع وجود دارد که این گوشی هوشمند از نظر سخت افزاری شبیه به Huawei Nova 5 باشد اما این موضوع در سال های اخیر ثابت شده که گوشی های سری X برند آنر با طراحی متفاوتی روانه بازار فروش می شوند و می توان این موضوع را در مورد این گوشی های جدید نیز انتظار داشت.

برند آنر زمانی رونمایی گوشی هوشمند میان رده خود یعنی Honor 9X را اعلام کرد

گوشی موبایلPro Honor 9X با چه نامی عرضه می شود؟

مدتی پیش نیز اخباری در مورد عرضه Honor 9X Pro منتشر شد که نشان می دهد این گوشی هوشمند با 4 لنز دوربین روانه بازار فروش خواهد شد.

همانطور که بیان شد فروش موفقیت آمیز Honor 8X توقعات را از این گوشی هوشمند بالا برده از این رو اخبار جالب توجهی در مورد Honor 9X Pro نیز وجود دارد که به نظر مورد توجه کاربران قرار می گیرد. به تازگی در توییتر خبری منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی هوشمند قدرتمند با 4 دوربین اصلی، یک باتری بسیار بزرگ و همچنین فناوری شارژ سریع معمولی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

این گوشی هوشمند به نظر شباهت های بسیاری با گوشی هوشمند Nova5 دارد که هواوی مدتی پیش آن را به صورت رسمی رونمایی کرد، از این رو باید منتظر اخبار بیشتری در مورد کمپانی هواوی در مورد این گوشی هوشمند باشیم و باید دید Pro Honor 9X با چه مشخصاتی روانه بازار فروش می شود. کمپانی هواوی تخصص خاصی در زمینه نام های مختلف یک گوشی هوشمند دارد به عنوان مثال گوشی هوشمند Honor 8X با نام Honor View 10 Lite و همچنین نسخه مکس آن نیز با نام Huawei Enjoy Max در اختیار کاربران قرار گرفت.

گوشی هوشمند آنر 7 ایکس در ماه دسامبر رونمایی شد و نسخه آنر 8 ایکس نیز حدود 9 الی 10 ماه دیگر عرضه شد ، حال باید منتظر عرضه این گوشی هوشمند در روزهای آینده باشیم.گوشی های این سری از برن آنر در بازار ایران نیز مورد توجه کاربران قرار می گیرد و به نوعی یکی از پرطرفدارترین محصولات برند آنر و کمپانی هواوی در بازار جهانی به شمار می رود.

گوشی موبایلPro Honor 9X با چه نامی عرضه می شود؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها