گوشی های آیفون سال 2019 برترین دوربین سال را خواهند داشت؟

0
919

طبق مشاهدات به نظر می رسد گوشی های آیفون سال 2019 متنوع تر از سال های گذشته خواهند بود. روز گذشته اخباری منتشر شد که نشان می دهد کمپانی اپل گوشی های هوشمند خود را با دو و سه لنز دوربین روانه بازار فروش می کند.

گوشی های آیفون سال 2019 بر پایه سه مدل خواهند بود و این گوشی های هوشمند جایگزین آیفون ایکس اس، ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر خواهند بود. این گوشی های هوشمند با نام آیفون XI، آیفون XI Max و آیفون XR 2019 روانه بازار فروش می شوند. با این تفاسیر به نظر می رسد سال 2019 می توان انتظار عرضه پرچمداران برندهای دیگر در بیش از سه نسخه را داشته باشیم.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد این گوشی های هوشمند منتشر نشده است، اما به نظر می رسد شایعه عرضه گوشی آیفون با سه لنز دوربین در این سال محقق شود. بر اساس اخبار موجود، یکی از مدل های گوشی های آیفون سال 2019 با سه لنز در اختیار کاربران قرار می گیرد و بدون شک با قیمتی بالای 1000 هزار دلار روانه بازار فروش می شود.

در سال های اخیر گوشی های پی 20 پرو، میت 20 پرو و پرچمدار جدید سامسونگ، که به زودی رونمایی می شود، برخی از محصولاتی هستند که با سه لنز در اختیار کاربران قرار می گیرند. گوشی های یاد شده، هم از نظر کیفیت و هم بازار فروش بسیار موفق تر از لنزهای دیگر ظاهر شده اند؛ البته عرضه پرچمدار با سه لنز دوربین را می توان با پنج لنز پرچمدار نوکیا مقایسه کرد. با همه اینها باید تا عرضه این گوشی های هوشمند صبر کنیم تا مشخص شود کدام برند موفق تر عمل خواهد کرد.

گوشی های آیفون سال 2019

گوشی های آیفون سال 2019 با چه ویژگی هایی عرضه می شوند؟

بر اساس اخبار منتشر شده، تمام گوشی های آیفون سال 2019 با نمایشگر OLED روانه بازار فروش می شوند. این در حالی است که نسخه ارزان قیمت آیفون، یعنی ایکس آر در سال 2018 با صفحه نمایش ال سی دی روانه بازار شد تا با قیمت کمتری در اختیار خریداران قرار بگیرد. همچنین براساس اطلاعات موجود، گوشی آیفون XI مکس با سه لنز دوربین روانه بازار فروش می شود و دو نسخه دیگر گوشی های آیفون سال 2019 با دو لنز در اختیار کاربران قرار می گیرند.

کمپانی آیفون در سال 2018 به موفقیت چندانی دست پیدا نکرد و به سومین برند پرفروش جهان تبدیل شد. کمپانی اپل به خوبی این موضوع را می داند که اگر در سال 2019 نیز به موفقیت خاصی دست پیدا نکند، ممکن است شیائومی، دیگر برند چینی نیز جایگاه سوم این کمپانی قدیمی را بگیرد. با این وجود اپل سال بسیار سختی را در پیش رو خواهد داشت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها