گوشی های سری A سامسونگ با حسگر اثرانگشت داخلی بازخواهند شد

0
2135
گوشی های سری A سامسونگ با حسگر اثرانگشت داخلی بازخواهند شد

سامسونگ قراردادی را با یک تولیدکننده حسگر اثرانگشت داخلی برای گوشی های سری A خود بسته است.

آخرین گزارش ها حاکی از این است که سامسونگ به دنبال تجهیز گوشی های هوشمند سری A به حسگر اثر انگشت داخلی در سال 2019 است. با توجه به اینکه این آخرین ترند روز در دنیای گوشی های هوشمند و این واقعیت است که سامسونگ اولویت استراتژیک خود را به سمت تلفیق فنآوری های جدید و ویژگی های جدید در گوشی های هوشمند میان رده خود تغییر داده است.

این واقعیت دور از دسترس نیست و یکی از راه هایی است که شرکت ها برای رقابت با دیگر تولیدکنندگان گوشی های چینی ارزان قیمت آن را به کار می گیرند. طبق گزارش، کوالکام سفارش های بیشتری را از سامسونگ برای تولید این سنسور دریافت کرده است و می خواهد علاوه بر پشتیبانی از مدل های جدید گلکسی پرچمدار که در اوایل سال 2019 یا اواخر سال 2018 معرفی می شوند، آن را به گوشی های میان رده 2019 خود نیز بیاورد.

سنسورهای گوشی های سری A سامسونگسنسورهای گوشی های سری A سامسونگ

طبق گزارش ها سامسونگ گلکسی S10 نیز گوشی دارای سنسور اثر انگشت مافوق صوت می باشد که می تواند از 30 درصد نمایشگر برای خواندن اثر انگشت کاربر استفاده کند. سامسونگ در این دستگاه اسکنر عنبیه را حذف کرده و به جای آن از سنسور داخلی اثرانگشت استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، فناوری مخصوص سامسونگ به دلیل اینکه نسل سوم سنسورها خواهد بود هم دقیق تر و هم سریع تر از سایر سنسور های  نمایشگر است که در حال حاضر برای سایر دستگاه ها نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

اما همانطور که در منابع ذکر شده، سری A شامل سنسورهای پیشرفته مافوق صوت زیر نمایشگر ساخته شده توسط کوالکام است که پیش از این به سری پرچمدار S10 اختصاص داده شده بود. در عوض میان رده های شرکت های دیگر، سنسورهای نوری را به کار می گیرند که نسبت به نوع مافوق صوت آن دارای دقت و سازگاری کمتری است. البته قابل درک است که این موضوع روی قیمت این میان رده ها تاثیر خواهد گذاشت.

یکی از خبرگزاری های چین در مورد این رویداد و اقدام به سفارش سامسونگ در این زمینه نوشته است. در حال حاضر نیز شواهد جوامعی حول این مسئله وجود ندارد که سری A قطعا این سنسورها را دریافت خواهد کرد، اما احتمالا از تاریخی که این برند متعاقبا اعلام خواهد کرد، مدل A با سنسور داخلی عرضه خواهد شد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها