برخی مشخصات گوشی های هوشمند جدید سری نوا هواوی اعلام شد

0
1151

گوشی های هوشمند جدید سری نوا هواوی را می توان از جذاب ترین میان رده های موجود در بازار جهانی دانست، این گوشی های هوشمند قابلیت های جالبی دارد و در سال های اخیر توانسته اند فروش جالب توجهی به دست آورند. بر اساس اخبار منتشر شده هواوی در حال ساخت دو گوشی هوشمند جدید سری نوا با نام های Nova 5i و همچنین Nova5 است.

به نظر می رسد گوشی های جدید سری نوا با نام های مختلفی در بازار جهانی به فروش برسند، به عنوان مثال گوشی هوشمند Nova5 به احتمال زیاد با نام Nova5 Pro به فروش خواهد رسید.

بر اساس اخبار منتشر شده از خرده فروش آنلاین چینی به نام Suning این گوشی های هوشمند در پایان ماه ژانویه فروش خود را آغاز می کنند، در این میان اخبار جالبی در مورد صفحه نمایش این محصول ایجاد شده و به نظر می رسد نوا5 مانند بسیاری از میان رده های هواوی با فریم یکپارچه و ظریف به فروش می رسد و حاشیه صفحه نمایش کمی نیز در پایین این صفحه قرار دارد. قابل پشتی این گوشی هوشمند نیز به نوعی طراحی شده که دوربین ها به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و جک 3.5 میلی متری این گوشی هوشمند نیز در پایین فریم این محصول قرار دارد.

بررسی ویژگی های گوشی موبایل Nova5

در کنار ظاهر این گوشی هوشمند برخی از ویژگی های این میان رده جذاب فاش شده و نشان می دهد گوشی هوشمند جدید نوا هواوی با صفحه نمایش 6.39 اینچی از نوع آمولد در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند از جدید ترین پردازنده هواوی با نام کایرین 980 به فروش می رسد و نتظار می رود لنز اصلی این موبایل میان رده، یک لنز 48 مگاپیکسلی باشد. این گوشی هوشمند جذاب با باتری 4200 میلی آمپری و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی می تواند شرایط بسیار خوبی را برای علاقه مندان این برند قدرتمند ایجاد کند.

با این وجود باید منتظر اعلام سایر ویژگی های این گوشی هوشمند جدید بود و ببینیم آیا گوشی های هوشمند جدید سری نوا هواوی می توانند فروش بسیار خوب نسخه های قبلی را تکرار کنند؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها