گوشی های هوشمند سری Mi 8 شیائومی رکورد شکنی کردند

0
1825
گوشی های هوشمند سری Mi 8 شیائومی رکورد شکنی کردند

گوشی های هوشمند سری Mi 8 شیائومی رکورد شکنی کردندکالاسودا- گوشی های هوشمند سری Mi 8 شیائومی فروش خیره کننده در چهار ماه داشته است. بر طبق ادعای مدیر عامل شیائومی این برند قدرتمند به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده و توانسته حدود شش میلیون گوشی هوشمند از سری گوشی های هوشمند سری Mi 8 را به فروش برساند.

گوشی های هوشمند سری Mi 8 شامل چهار مدل Mi 8، Mi 8 Pro ، Mi 8 Lite و Mi 8 SE است. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که نسخه پرو و لایت این گوشی موبایل کمی دیرتر در اختیار کاربران قرار گرفت. با این وجود گوشی های هوشمند سری Mi 8 شیائومی  خانواده ای قدرتمند را تشکیل داده و فروش شش میلیونی در کمتر از چهار ماه خبر از مورد قبول واقع شدن این خانواده از دید کاربران را می دهد.

پس از اعلام این خبر نسخه استاندارد گوشی های هوشمند سری Mi 8 شیائومی با تخفیف کوچکی نیز همراه خواهد بود و کاربران می توانند این گوشی هوشمند را با 25 دلار کمتر و با پرداخت 360 دلار خریداری کنند.

نسخه ی استاندارد گوشی های هوشمند سری Mi 8 شیائومی ویژگی های جالب توجهی دارد که برخی از این ویژگی های به شرح زیر است:

صفحه نمایش نسخه ی استاندارد گوشی های هوشمند سری Mi 8 ؛ گوریلا گلس پنج وارد می شود.

نسخه ی استاندارد گوشی های هوشمند سری Mi 8 با شیشه گوریلا گلس روانه بازار شده است. این شیشه مقاوم در معدود گوشی های هوشمندی سال 2018 استفاده شده که بر خلاف سیاست های برند های چینی شیائومی از این شیشه روی صفحه نمایش خود استفاده کرده است.

گوشی های هوشمند سری Mi 8 شیائومی رکورد شکنی کردند

پردازنده ای که هیچ شکی را برای قدرتمند بودن این گوشی هوشمند ایجاد نمی کند

نسخه ی استاندارد گوشی های هوشمند سری Mi 8 با پردازنده اسنپدراگون 845 روانه بازار می شود. این پردازنده که روی بیشتر پرچمدران موبایل مورد استفاده قرار می گیرد در کنار رم نرم افزاری هشت گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی شرایط بسیار خوبی را در بخش پردازشی ایجاد می کند، البته شیائومی نسخه دیگری نیز از این گوشی هوشمند با رم نرم افزاری شش گیگابایتی و حافظه داخلی های متنوع دارد.

دوربین سلفی قدرتمند دیگر ویژگی این موبایل است

نسخه ی استاندارد گوشی های هوشمند سری Mi 8 دارای دوربی سلفی فوق حرفه ای است. این گوشی هوشمند با لنز 20 مگاپیکسلی روانه بازار فروش شده و توانسته به عنوان یکی از برترین لنز ها  مورد قبول کاربران و علاقه مندان دوربین های سلفی قرار گیرد، اما در بخش دوربین اصلی این گوشی هوشمند موفقیت چندانی نداشته است.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها