گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ خبر ساز شد

0
1943
گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ خبر ساز شد

گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ خبر ساز شدکالاسودا- گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ سال آینده وارد بازار فروش می شود و این روز ها در کنار ساخت گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش خاص ترین روز های تاریخ بخش موبایل سامسونگ را در حال رقم زدن هستند. با وجود اینکه زمان زیادی تا عرضه این محصول باقی مانده اما به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد این موبایل قدرتمند را با نام گلکسی Flex روانه بازار فروش کند.

سامسونگ در ماه های اخیر اخبار زیادی را در مورد ساخت گوشی موبایل منعطف مطرح کرده است و بسیار علاقه مند به عرضه این محصول زودتر از برند های رقیب به خصوص هوآوی است. حال در فضای مجازی اطلاعاتی منتشر شده که جذابیت بسیار بالایی برای کاربارن دارد.

سامسونگ چند روز دیگر اطلاعات مربوط به اولین گوشی منعطف خود را در اختیار رسانه ها قرار می دهد؛ با این حال به تازگی اطلاعات جدیدی از این محصول در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس اطلاعاتی که توسط LetsGoDigital جمع آوری شده، سامسونگ نام تجاری Flex را به ثبت رسانده است. با توجه به این موضوع، احتمال معرفی اسمارت فون انعطاف پذیر سامسونگ با نام گلکسی Flex  بسیار زیاد خواهد بود.

کمپانی سامسونگ سه نام تجاری را به ثبت رسانده و به احتمال بسیار زیاد نام گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ در میان این سه عنوان خواهد بود و در میان سامسونگ Infinity-Flex، سامسونگ Infinity-O و سامسونگ Infinity-U نام فلکس جذابی بالاتری برای کاربران دارد و از دید بسیاری از سایت ها این نام انتخاب خواهد شود ، البته حروف O و U نیز به ویژگی این گوشی هوشمند اشاره می کند.

گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ خبر ساز شد

اطلاعات خاصی در مورد گوشی هوشمند تاشو سامسونگ منتشر نشده است

بیشتر کاربران این برند کره ایی منتظر خبر های جالبی از سمت مدیران سامسونگ هستند اما به نظر می رسد سامسونگ علاقه ایی به انتشار ویژگی های محصول خاص خود نداردو طبق اخبار موجود تنها دو موضوع را می توان در میان اخبار منتشر شده برداشت کرد که این گوشی هوشمند دارای حافظه داخلی 512 گیگابایتی است و با توجه به سخت افزار به کار گرفته شده این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 2000 دلار روانه بازار فروش می شود.

کمپانی سامسونگ هنوز در مورد رابط کاربری این محصول صحبتی انجام نداده است اما به نظر می رسد این محصول خاص از یک رابط کاربری منحصر به فرد بهره ببرد، رابط کاربری که محصولی از خلاقیت دو شرکت پرطرفدار سامسونگ و گوگل خواهد بود. سامسونگ در حال حاضر دو نسخه از گوشی هوشمند تاشو سامسونگ را اعلام کرده که شماره مدل SM-F900F و SM-F900N هستند و این موضوع نشان می دهد گوشی هوشمند تاشو سامسونگ در بازار های آسیا و اروپا به فروش می رسد.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها