اوپو با موبایل F9 Pro به سمت برترین های سال حرکت می کند

0
1067

کالاسودا- تیزر جدید اوپو خبر از طراحی خاص و شارژر فوق سریع اوپو می دهد. گوشی هوشمند اوپو F9 Pro یکی از خاص ترین گوشی های تاریخ این برند پرفروش خواهد بود. اوپو هنوز مشخصات گوشی هوشمند خود را به صورت رسمی اعلام نکرده است اما می توان بسیاری از ویژگی های این گوشی هوشمند از جمله دوربین سلفی قدرتمند را نام برد.

اوپو سری F9 گوشی های خود را بر مبنای یک گوشی قدرتمند مقاوم در برابر آب طراحی کرده است و هنوز مشخص نیست این گوشی هوشمند از چه استانداردی استفاده خواهد کرد اما می توان انتظار یک میان رده بسیار مقاوم را داشت . به طور کلی تیزر جدید اوپو دو خبر را در خود جای داده است و بحث اول مقاومت بالای این گوشی هوشمند در برابر آب است که اوپو در تمام تیزر های تبلیغاتی این مدل از این مقاوم بودن استفاده کرده است و خبر دوم در مورد شارژ فوق سریع گوشی هوشمند اوپو F9 Pro است و کاربران می توانند با پنج دقیقه شارژ کردن به دو ساعت مکالمه بپردازند. این دو تیزر نشان می دهد که اوپو قصد دارد یک گوشی کاملا متفاوت با میان رده های دیگر بازار روانه بازار کند.

همانطور که بیان شد هنوز خبر رسمی از مشخصات این گوشی هوشمند فاش نشده است اما به نظر می رسد  بر خلاف نسخه معمولی این گوشی هوشمند نسخه پرو F9 یک گوشی هوشمند ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ خواهد بود. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ باشد که نسبت صفحه نمایش به ابعاد گوشی هوشمند بسیار خوبی دارد نرخ ۹۰.۸ بسیار برای یک گوشی میان رده در این مورد مطلوب به شمار می رود. وجود دو لنز ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک لنز ۲۵ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی خبر از یک دوربین حرفه ایی را به کاربران می دهد. این گوشی هوشمند رم نرم اقزاری ۶ گیگابایتی دارد که همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است . اوپو در این گوشی هوشمند از پردازنده MediaTek Helio P60 استفاده خواهد کرد و از فناوری ۴G پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی ۶.۳ اینچی دارای باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری است که برای این میان رده مطلوب خواهد بود.

با توجه به مقاوم بودن این گوشی هوشمند باید این موضوع را در نظر گرفت که این گوشی هوشمند حداقل دارای IP67 است که می تواند به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق یک متر و نیمی در شرایط کنترل شده در آب بماند. البته این استاندارد ها زیاد قابل اعتماد نیستند و همین قابلیت ضررهای بسیاری را در چند سال اخیر به کمپانی مشهور سونی رسانده است با این وجود به نظر می آید کمپانی اوپو قصد دارد تمام نیاز های کاربران را مورد پوشش خود قرار دهد و این بار در Oppo F9 به سراغ افرادی که قصد دارند گوشی هوشمند مقاوم در برابر آب داشته باشند رفته است تا بتواند فروش خوبی را برای سه ماه سوم سال خود رقم بزند

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها