گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش چه قابلیت های را به کاربران می دهد

0
927
گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش چه قابلیت های را به کاربران می دهد

گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش چه قابلیت های را به کاربران می دهدکالاسودا- در سال جاری گوشی هوشمند با دو صفحه نوبیا ایکس یکی از خاص ترین محصولاتی است که روانه بازار فروش می شود. این موبایل منحصر به فرد روز 31 اکتبر به صورت رسمی رونمایی می شود و اولین گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش لقب خواهد گرفت. حال امروز وب سایت Weibo خبری را منتشر کرد و به بررسی خاص ترین ویژگی های گوشی هوشمند با دو صفحه این برند پرداخت. این ویژگی ها به شرح زیر است:

این گوشی هوشمند تقریبا تمام صفحه نمایش و بدون بریدگی صفحه نمایش ( ناچ ) و دوربین سلفی است. با توجه به حضور دو صفحه نمایش در این محصول به طور کلی نیازی به دوربین سلفی نیست،زیرا کاربران می توانند به جای استفاده از لنز دیگر برای عکس برداری از صفحه نمایش دوم این محصول استفاده کرد.

گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش دارای قابلیت محافظت از چشم است. تکنولوژی های مورد استفاده در مورد این گوشی هوشمند بدون شک به صورت نرم افزاری خواهد بود مگر اینکه زد تی ای از تکنولوژی جدید سخت افزاری در این محصول استفاده کند که کمی غیر منطقی خواهد بود.

گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش نوبیا ایکس دارای قابلیت های هوش مصنوعی است. در مورد ویژگی های که این تکنولوژی به گوشی هوشمند نوبیا ایکس می دهد شایعاتی وجود دارد که به احتمال زیاد در بخش آب و هوا و مکان یابی بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در حال حاضر هوآوی در این بخش پیشتاز است و گوشی های این برند در تمام بخش ها از هوش مصنوعی بهره می برد.

گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش چه قابلیت های را به کاربران می دهد

صفحه نمایش منعطف ، با توجه به شایعات این گوشی هوشمند از پنل OLED منعطف بهره می برد که به کاربران اجازه می دهد از حاشیه های کناری این موبایل استفاده کرد، این قابلیت را نمی توان مانند گوشی های هوشمند تاشو در نظر گرفت و با توجه به اخبار گذشته بیشتر یاد آور حاشیه های کناری پرچمداران سامسونگ است.

گوشی هوشمند با دو صفحه نوبیا ایکس سازگاری سخت افزاری با بازی PUBG دارد.

این گوشی هوشمند با قیمت تقریبا بالایی و غیر منطقی به نظر می رسد روانه بازار فروش شود و زد تی ای قرار است این محصول را با قیمت 1440 دلار در اختیار کاربران قرار دهد.

گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش چه قابلیت هایی خواهد داشت؟

ساخت این سبک گوشی هوشمند با اهداف بسیار زیادی ممکن است صورت گیرد در شرایط فعلی که کمپانی زد تی ای در مورد این محصول و علت ساخت صفحه نمایش دوم این محصول خبری را منتشر نکرده بهتر است تا زمان رونمایی این محصول صبر کرد، با این وجود مدتی پیش خبری منتشر شد که نشان می دهد گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش نوبیا ایکس ویژگی های بسیار زیادی در مقایسه با ایده های اولیه که تنها معطوف به دوربین سلفی است را شامل می شود با توجه به اخبار پیرامون این محصول به احتمال زیاد شاهد قابلیت Always-On  روی این گوشی هوشمند هستیم. این قابلیت در ساده ترین شرایط زمان و برخی پیغام ها را برای کاربران به همراه می آورد. با توجه به رابط کاربری این گوشی هوشمند انتظار می رود برخی از ویژگی های سیستم عامل اندروید و رابط کاربری این محصول را در صفحه نمایش دوم شاهد باشیم. با این تفاسیر شرایط هیجان انگیزی را در بخش صفحه نمایش دوم شاهد خواهیم بود اما به شخصه بیشتری موضوعی که در این گوشی هوشمند مورد توجه قرار خواهد گرفت امکان اجرای بازی موبایلی آنلاین بدون دریافت پیغام و ناتیفیکشن در صفحه نمایش اصلی این گوشی هوشمند خواهد بود. نظر شما در مورد این محصول خاص زد تی ای چیست؟ آیا گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش برای شما هم جذابیت بالایی دارد؟

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها