گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A9 Pro ؛ میان رده ای با 4 دوربین

0
1987

کالاسودا- گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A9 Pro نسخه 2018 با چهار دوربین اصلی جهان را شگفت زده می کند. کمپانی کره ای سامسونگ این روز ها مشغول ساخت میان رده های جدید خود بر اساس دوربین های با کیفیت است و قصد دارد رقابت با دوربین های برند های چینی را به میان رده های خود بپردازد. این کمپانی قدرتمند هفته ی پیش نیز گوشی میان رده جدید خود با سه دوربین را به صورت رسمی رونمایی کرد. حال باید منتظر خبر های بیشتر از این برند نامدار باشیم تا روز 11 اکتبر این میان رده بسیار زیبا به صورت رسمی روانه بازار فروش شود.

گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A9 Pro نسخه 2018 با چه لنز های روانه بازار فروش می شود؟

ساختار لنز های اصلی سامسونگ با برند های دیگر بسیار متفاوت است، در این چهار لنز خبری از لنز تله فوتو و سیاه و سفید نیست و سامسونگ قصد دارد با استفاده از شیوه خود به رقابت با برند های چینی بپردازد. این گوشی هوشمند دارای یک لنز اصلی 25 مگاپیکسلی خواهد بود و سامسونگ لنز هشت مگاپیکسلی را نیز به عنوان لنز دوم با زاویه دید 120 درجه اعلام کرده است. بسیاری از کاربران تا مدتی پیش لنز سوم سامسونگ را تله فوتو می دانستند اما این برند کره ای لنز سوم خود را برای بزرگنمایی در نظر گرفت. در این گوشی هوشمند لنز سوم و چهارم را لنز های 5 و 10 مگاپیکسلی تشکیل داده اند که وظیفه بزرگنمایی را در این میان رده به کاربران عرضه می کند. سامسونگ در بخش دوربین سلفی نیز لنز 24مگاپیکسلی را برای میان رده خود در نظر گرفته است.

گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A9 Pro نسخه 2018 با چه قابلیت های روانه بازار فروش می شود؟

این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.28 اینچی با رزولوشن صفحه فول اچ دی پلاس دارد. سامسونگ مانند تمام میان رده های خود از صفحه نمایش AMOLED استفاده کرده و به نظر می رسد شرایط بسیار خوبی را برای کاربران مانند همیشه ایجاد کند. استفاده از پردازنده جدید اسنپدراگون 710 هیجان بسیاری را برای کاربران به همراه دارد اما استفاده از این پردازنده مشخص نیست و امکان دار سامسونگ میان رده جدید خود را با پردازنده اسنپدراگون 660 روانه بازار فروش کند.

این گوشی هوشمند در دو نسخه روانه بازار فروش می شود. این دو نسخه شامل رم نرم افزاری چهار گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و نسخه دیگر دارای رم نرم افزاری شش گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی است. کمپانی کره ای سامسونگ در بخش باتری نیز عملکرد مناسبی داشته است و حضور باتری 3720 میلی آمپری خبری بسیار خوب برای کاربران محسوب می شود. سامسونگ هنوز قیمت این گوشی خوش ساخت را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها