طراحی گوشی هوشمند منعطف سامسونگ موردانتقاد مدیر عامل هواوی قرار گرفت

0
347
طراحی گوشی هوشمند منعطف سامسونگ موردانتقاد مدیر عامل هواوی قرار گرفت

طراحی گوشی هوشمند منعطف سامسونگ یک نقطه ضعف بزرگ است. روز گذشته اخباری منتشر شد که صفحه نمایش گوشی هوشمند منعطف سامسونگ با مشکلاتی رو به رو است، حال اخباری منتشر شد که مدیرعامل هواوی اعلام کرده گلکسی فولد سامسونگ کیفیت لازم برای رقابت با هواوی را ندارد.

گوشی هوشمند منعطف سامسونگ مدتی پیش رونمایی شد، این گوشی هوشمند رقیبی جدی به نام میت ایکس هواوی دارد که ساختار بسیار متفاوتی دارند، با این وجود به نظر می رسد هواوی موفق تر عمل کرده ، مدیرعامل هواوی در یک مصاحبه اعلام کرده که هواوی قصد داشت گوشی منعطف خود را با طراحی شبیه به گوشی هوشمند منعطف سامسونگ روانه بازار فروش کند، اما این طراحی جالب به نظر نمی رسید از این رو سراغ مدل های دیگر برای ساخت گوشی هوشمند خود رفته اند.

آقای یو اعتقاد دارد یکی از بزرگترین مشکلات گوشی هوشمند منعطف سامسونگ ترکیب دو نمایشگر است که باعث می شود این گوشی هوشمند با وزنی بالاتر روانه بازار فروش شود. این موضوع باعث شده است که ضخامت گوشی هوشمند منعطف سامسونگ بسیار کمتر از نسخه گلکسی فولد سامسونگ خواهد داشت.

با این وجود طراحی گوشی منعطف هواوی نیز بدون ایراد نیست و در هنگام تاشدن گوشی چین و چروک هایی به وجود می آید که به نظر ناراحت کننده خواهد بود.صفحه نمایش ها و قیمت های دو گوشی هوشمند منعطف

صفحه نمایش ها و قیمت های دو گوشی هوشمند منعطف

گوشی هوشمند هواوی میت ایکس با صفحه نمایش هشت اینچی با رزولوشن 2200 در 2480 روانه بازار فروش می شود. این گوشی منعطف که از پنل آمولد بهره می برد، در حالت تاشو صفحه نمایش 6.6 اینچی با نسبت تصویر 19.5 به 9 را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 2300 یورو روانه بازار فروش می شود. نکته جالب توجه اینکه هواوی برای این گوشی هوشمند تنها یک رنگ را انتخاب کرده است و تنها در رنگ آبی روانه بازار فروش می شود.

از طرفی دیگر گوشی هوشمند منعطف سامسونگ در حالت باز دارای صفحه نمایش 7.3 اینچی با نسبت تصویر 4.2 به 3 بوده و در حالت بسته نیز از صفحه نمایش 4.6 اینچی با نسبت تصویر 21 به 9 بهره می برد. این صفحه نمایش از جهات مختلفی جالب توجه است اما قابلیت تاشو بودن و انعطاف آن را می توان بزرگ ترین نوآوری این سری از گوشی های سامسونگ در نظر گرفت. این گوشی هوشمند در رنگ های مختلف و با قیمتی در حدود 2000 یورو روانه بازار فروش می شود.

حال باید دید کدام گوشی موبایل فروش بهتری را به دست می آورد؟ نظر شما در مورد این دو گوشی هوشمند چیست؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها