گوشی هوشمند منعطف شیائومی بازار سامسونگ و هواوی را خراب می کند؟

0
307
گوشی هوشمند منعطف شیائومی بازار سامسونگ و هواوی را خراب می کند؟

گوشی هوشمند منعطف شیائومی با قیمتی نزدیک به نصف گوشی های منعطف سامسونگ و شیائومی روانه بازار فروش می شود. به تازگی اخباری منتشر شده که به نظر می رسد گوشی هوشمند منعطف شیائومی در سه ماهه دوم سال جاری روانه بازار فروش می شود.

سال 2019 را می توان سال عرضه گوشی های هوشمند منعطف دانست. پس از دو برند قدرتمند سازنده گوشی های اندروید،شیائومی سومین برند سازنده گوشی های منعطف است. بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 999 دلار روانه بازار فروش می شود.

بر اساس اخبار موجود این گوشی هوشمند با نام Mi Fold و Mi Flex  روانه بازار فروش می شود، این قیمت زمانی اهمیت بالایی پیدا می کند که به قیمت گوشی های منعطف برند های دیگر می پردازیم. گوشی منعطف سامسونگ قیمتی در حدود 1980 دلار دارد و نماینده هواوی نیز 2600 دلار قیمت دارد.

در مورد ویژگی های این محصول هنوز خبری منتشر نشده اما به نظر می آید این گوشی هوشمند با پنل OLEDروانه بازار فروش می شود. شیائومی برای ساخت این پنل با کمپانی Visionox Technology همکاری می کند، به نظر می اید این صفحه نمایش از رقبای خود کیفیت کمتری داشته باشد. البته هنوز خبری در مورد این صفحه نمایش منتشر نشده اما بعید به نظر می رسد این صفحه نمایش از قدرت خاصی در مقایسه با پنل های کمپانی های مشهور داشته باشد.

در مورد سخت افزار می توان انتظار استفاده از پردازنده اسنپدراگون 855 را داشته باشیم. شیائومی پردازنده های خود را از کمپانی کوالکام خرید می کند و به احتمال زیاد شاهد این پردازنده برای گوشی هوشمند منعطف شیائومی خواهیم بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها