مشخصات گوشی هوشمند موتورولا One Zoom اعلام شد

0
310
مشخصات گوشی هوشمند موتورولا One Zoom اعلام شد

گوشی هوشمند موتورولا One Zoom را باید جدید ترین موبایل موتورلا دانست که به زودی وارد بازار می شود، تاکنون خبرهایی در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده و برخی از ویژگی های این محصول فاش شده بود با این وجود تصاویر جدیدی که از این گوشی هوشمند منتشر شده است اخبار کامل تری را در اختیار علاقه مندان برند موتورولا قرار می دهد.

One Zoom با پردازنده اسنپدراگون 675 وارد بازار فروش می شود، موتورولا برای این محصول رم 4 گیگابایتی را در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی انتخاب کرده است، این گوشی هوشمند با اندروید 9 روانه بازار فروش می شود. توجه داشته باشید که این گوشی هوشمند برخی از برنامه اندروید وان نیست و با ادغام الکسا همراه خواهد بود.

شی هوشمند موتورولا One Zoom را باید جدید ترین موبایل موتورلا

ویژگی های گوشی هوشمند One Zoom

گوشی One Zoom دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19 به 9 است. موتورلا برای موبایل جدید خود از حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش بهره می برد و بریدگی صفحه نمایش بسیار ظریفی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده که شامل لنز 25 مگاپیکسلی با دیافراگم 2 است. ظاهر این گوشی هوشمند مانند بسیار از میان رده ها است و نمی توان ویژگی خاصی را به خصوص در قاب جلوی این محصول مشاهده کرد.اما قاب پشتی این گوشی به خصوص در بخش طراحی جایگاه دوربین به نظر جذاب تر خواهد بود.

در قاب پشتی گوشی هوشمند One Zoom دارای 4 لنز دوربین اصلی و همچنین لرزشگیر دوگانه OIS و 48 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی با قابلیت فیلم برداری 4K با نرخ 30 فریم برثانیه و همچنین قابلیت فیلم برداری فول اچ دی با نرخ 60 فریم بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در کنار این لنز 48 مگاپیکسلی شاهد لنز های 16 مگاپیکسلی فوق عریض و همچنین لنز 8 مگاپیکسلی با سه برابر زوم اپتیکال و همچنین 5 برابر زوم هیبریدی هستیم. لنز 4 ام نیز برای عمق تصویر خواهد بود.ترکیب این لنز ها بدون شک می توان محصول جدید موتورولا را به یکی از بهترین انتخاب های کاربران در میان گوشی های میان رده قرار دهد، در نظر داشته باشید زوم اپتیکال سه برابر می تواند برای بخش تبلیغات این محصول به خوبی قدرتنمایی کند.این لنز ها در یک قاب جالب توجه در کنارهم قرار می گیرند و بر اساس تصاویر برآمدگی کمی نیز برای لنز ها در نظر گرفته می شود و در پایین آن نیز لوگوی موتورولا دیده می شود.

موتورولا وزنی در حدود 190 گرم دارد و از یک باتری 4000 میلی آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 واتی همراه خواهد بود.

گوشی هوشمند موتورولا One Zoom 399 یورو قیمت دارد، همچنین موتورولا قصد دارد نسخه دیگری از این گوشی هوشمند را مبتنی بر اندروید وان با پسوند پرو به فروش برساند.در مورد زمان رونمایی از این محصول هنوز خبری رسمی اعلام نشده است و باید دید چه زمانی این کمپانی محبوب گوشی هوشمند خود را به صورت رسمی رونمایی می کند.

ویژگی های گوشی هوشمند One Zoom

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها