گوشی هوشمند نوکیا 6.2 با حفره صفحه نمایش 16 خرداد رونمایی می شود

0
494
گوشی هوشمند نوکیا 6.2 با حفره صفحه نمایش 16 خرداد رونمایی می شود

گوشی هوشمند نوکیا 6.2 با ویژگی های جالب توجه سه روز دیگر رونمایی می شود، کمپانی اچ ام دی گلوبال باز هم توانسته برند نوکیا را سر زبان ها بیندازد، این کمپانی قصد دارد روز 16 خرداد دو مراسم رونمایی در هندوستان و ایتالیا برگذار کند. این روز را باید روز رونمایی محصولات جدید/ موجود گوشی های این برند دوست داشتنی دانست.

به نظر می آید گوشی های هوشمند Nokia 9 PureView و همچنین نوکیا 1 در کشور هندوستان رونمایی می شوند، هنوز مشخص نیست که چه محصولاتی در شهر میلان در اختیار کاربران قرار می گیرد. بر اساس اخبار موجود به نظر می رسد گوشی هوشمند نوکیا X71 با نام دیگری وارد بازار جهانی شود و این گوشی هوشمند به نظر با نام Nokia 6.2 در اختیار کاربران قرار می گیرد، البته این موضوع در حال حاضر به صورت شایعه بیان می شود.

گوشی هوشمند نوکیا 6.2 با چه قابلیت هایی رونمایی می شود؟

یک توییت جدید از Nokia Anew به این موضوع اشاره می کند که یک گوشی هوشمند از سری نوکیا 6 در این روز رونمایی می شود، با این وجود هنوز اشاره ی مستقیمی به نوکیا 6.2 نشده است. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.29 اینچی به جای صفحه نمایش 6.39 اینچی روی این گوشی هوشمند قرار گیرد، این گوشی هوشمند به جای سه دوربین نوکیا X71 با دو لنز اصلی روانه بازار فروش می شود و همچنین در بخش پردازنده نیز ضعیف تر نشان داده می شود و از پردازنده اسنپدراگون 632 ضعیف تر از پردازنده اسنپدراگون 660 این گوشی هوشمند رونمایی می شود.گوشی هوشمند نوکیا 6.2 با چه قابلیت هایی رونمایی می شود؟

سایر مشخصات نیز این موضوع وجود دارد و نوکیا تصمیم گرفته به جای رم 6 گیگابایتی از رم 4 گیگابایت استفاده کند، این موضوع بدون شک روی قیمت این محصول نیز تاثیر زیادی خواهد داشت. لازم به ذکر است نوکیا X71 در بازار چین به فروش می رسد و قیمتی در حدود 290 یورو دارد.

حال باید دید گوشی هوشمند نوکیا 6.2 یکی از محصولاتی است که در شهر میلان رونمایی می شود یا نوکیا برنامه های دیگری برای خود در نظر گرفته است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها