بهترین گوشی موبایل هواوی تا 3 میلیون تومان کدام مدل است؟

0
2362
بهترین گوشی موبایل هواوی تا 3 میلیون تومان کدام مدل است؟

گوشی هوشمند هواوی Y7 نسخه 2019 را می توان بهترین گوشی موبایل هواوی تا سه میلیون تومان در نظر گرفت. این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار خوبی دارد که می تواند شرایط خوبی را برای کاربران فراهم کند.

بهترین گوشی موبایل هواوی تا 3 میلیون تومان صفحه نمایش 6.26 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس دارد و نسبت تصویر 19 به 9 دارد. این گوشی هوشمند در بخش صفحه نمایش جذاب ترین میان رده هواوی در بازار ایران به شمار می رود. این گوشی هوشمند توانسته در بخش های دیگر نیز موفق عمل کند.

بهترین گوشی موبایل هواوی تا 3 میلیون تومان چه پردازنده ای دارد؟

در بخش پردازنده شاهد پردازنده اسنپدراگون 450 هستیم و سه گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایت شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند. در بخش دوربین نیز شاهد لنز های 13 و 2 به عنوان دوربین اصلی و لنز 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی هستیم. حضور این سه لنز برای این گوشی هوشمند میان رده شرایط خوبی را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

مهم ترین ویژگی بهترین گوشی موبایل هواوی تا 3 میلیون در بخش باتری است، این گوشی هوشمند 200 یورویی دارای یک باتری بسیار بزرگ 4000 میلی آمپری است که برای این گوشی هوشمند بسیار منساب خواهد بود، این گوشی هوشمند از قابلیت شارژ سریع 10 واتی است. این قابلیت جذاب به قابلیت شارژ سریع 10 واتی مجهز است. این باتری بزرگ باعث شده که وزن این گوشی هوشمند نیز کمی بالاتر از میان رده های موجود در بازار محسوب شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها