بررسی تخصصی گلکسی A50، میان رده از از جنس پرچمدار

5
4905
بررسی تخصصی گلکسی A50، میان رده از از جنس پرچمدار

گوشی هوشمند گلکسی A50 یکی از جدیدترین محصولات کمپانی سامسونگ است، این گوشی هوشمند ویژگی های بسیار جالبی دارد که مهم ترین آن ها  استفاده از صقحه نمایش Infinity U و لنز های فوق عریض است، این ویژگی ها شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند. حال قصد داریم به بررسی ویژگی های این گوشی و به روز رسانی های آن ها بپردازیم.

بررسی ویژگی های گوشی هوشمند گلکسی A50

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی است، این گوشی هوشمند که از پنل ال سی دی ساخته شده و از رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5به 9 بهره می برد، در برابر آب مقاوم است و از استاندارد IP68  پشتیبانی می کند.

پردازنده 10 نانومتری اگزینوس 9610 هسته ی اصلی پردازشی آن است، این پردازنده قدرتمند در دو نسخه روانه بازار فروش می شود، رم 4 گیگابایتی با 64 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه گران قیمت دارای رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی است.

گوشی هوشمند A50 سامسونگ دارای سه لنز دوربین اصلی است، و ادامه دهنده راه A7 سامسونگ است، این گوشی هوشمند از لنز های 28، 8 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد، لنز اصلی این گوشی هوشمند به گشودگی دریچه دیافراگم 1.7 مجهز است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز یک لنز 25 مگاپیکسلی است. گوشی آن از معدود گوشی های میان رده است که از فیلم برداری 4K پشتیبانی می کند.برای بررسی بهترین گوشی با قیمت بین 4 تا 6 در این بخش کلیک کنید.

حضور پردازنده قدرتمند انحصاری سامسونگ در کنار دوربین سه گانه این گوشی هوشمند شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند، اما این دو ویژگی تنها ویژگی های جالب توجه این گوشی موبایل نیست، حضور باتری 4000 میلی آمپری لیتیوم- پلیمر و پشتیبانی از پورت تایپ سی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران در این بخش ایجاد می کند.

بررسی ویژگی های گوشی هوشمند گلکسی A50

قیمت گلکسی A50 سامسونگ در بازار چقدر است؟

این گوشی هوشمند در چهار رنگ سرخ، مشکی ، سفید و آبی روانه بازار فروش می شود، استفاده از حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش و بلوتوث نسخه پنجم از ویژگی های مهم این گوشی هوشمند به شمار می رود، هنوز قیمت آن به صورت رسمی اعلام نشده است اما به نظر می رسد به قیمتی در حدود 350 یورو روانه بازار فروش شود.

بیشتر بخوانید : گلکسی A10 سامسونگ ؛ از ارزان ترین های سامسونگ
قیمت گلکسی A50 سامسونگ در بازار چقدر است؟

به روز رسانی و آپدیت ها در گلکسی A50

در این بخش از بررسی گلکسی A50 قصد داریم به مرور به روز رسانی های این محصول بپردازیم. روز 9 تیر 98 نسخه جدید به روز رسانی در هند منتشر شد این به روز رسانی شامل پچ امنیتی ماه ژوئن نیز است که در اختیار کاربران قرار می گیرد.

به روز رسانی و آپدیت های گلکسی A50  سامسونگ
اضافه شدن قابلیت های جدید دوربین در به روز رسانی سیستم عامل

آپدیت جدید گلکسی A50 سامسونگ  حدود 422 مگابایت است و نسخه مدل A505FDDU2ASF2 دارد، در حالی که مدتی پیش اعلام شده بود که این به روز رسانی در بخش بهبود ناکس گارد و همچنین پچ امنیتی دستگاه عرضه می شود شاهد بهود بخش دوربین و همچنین قابلیت های بسیار جذابی در این بخش هستیم که شامل حالت تاریک و همچنین سوپراسلوموشن می شود.

در نظر داشته باشید که پس از به روز رسانی این ویژگی ها به طور مستقیم به بخش دوربین شما اضافه نمی شود و برای دسترسی به آن ها نیاز دارید که تنظیمات این بخش را ریست کنید.

در کنار این ویژگی های قابلیت اسکن کدهای QR نیز در اختیار شما قرار می گیرد و کاربران می توانند بدون استفاده از Bixby Vision به اسکن کد های QR خود در بخش دوربین بپردازید.

این به روز رسانی در حال حاضر در اختیار کاربران قرار می گیرد و برای استفاده از آن می توانید به سادگی این به روز رسانی را دریافت کنید. برای دریافت نسخه جدید به روز رسانی باید وارد بخش تنظیمات شوید و گزینه به روز رسانی گوشی هوشمند یا Software update را انتخاب کنید و به روز رسانی گوشی هوشمند خود را انجام دهید، البته توجه داشته باشید که آپدیت های گوشی های سامسونگ معمولا به طور پیغامی به عنوان ناتیفیکیشن در اختیار کاربران قرار می گیرد و با کلیک روی آن می توانید این به روز رسانی را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید : بررسی تخصصی گلکسی A70 سامسونگ از نظر مشخصات فنی و قیمت
اضافه شدن قابلیت های جدید دوربین موبایل A50  سامسونگ در به روز رسانی سیستم عامل
بررسی آپدیت های قبلی گلکسی A50 سامسونگ

به روز رسانی ماه آوریل این گوشی هوشمند نیز قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران قرار داد و به بهبود کمک این گوشی هوشمند کمک بسیار زیادی کرد.

به روز رسانی گلکسی A50 سامسونگ شامل سه قسمت است، بخش اول این به روز رسانی در مورد افزایش قابلیت های دوربین اصلی است و در کنار این مورد نیز به روز رسانی جدید سامسونگ به بهبود کیفیت بیکسبی و حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند میان رده کمک می کند.

حال این به روز رسانی بدون شک در فروش گلکسی A50 کمک خوبی خواهد کرد، البته این به روز رسانی در حال حاضر برای نسخه هندوستان منتشر شده و به صورت OTA قابل دریافت است. به روز رسانی گلکسی A50 سامسونگ حجمی در حدود 666 مگابایت دارد.

این به روز رسانی با نام A505FDDU1ASD6 در اختیار کاربران قرار می گیرد و در بخش دوربین قابلیت های جالبی را برای کاربران ایجاد می کند، سامسونگ برای دوربین این گوشی هوشمند زاویه دید باریک 68 درجه را در نظر گرفته است و در کنار این موضوع حضور جلوه های جذاب برای فوکوس زنده و حالت بیوتوی ویدئو برای دوربین اصلی و سلفی بدون شک برای کاربرانی که به دوربین عکاسی علاقه مند هستند بسیار مهم خواهد بود.

بررسی آپدیت های قبلی گلکسی A50 سامسونگ
به روز رسانی جدید سامسونگ مشکل حسگر اثر انگشت برخی کاربران را برطرف می کند

به روز رسانی گلکسی A50 سامسونگ در کنار ویژگی های دوربین مشکل برخی از کاربران در مورد حسگر اثر انگشت را برطرف کرده و سرعت و قابلیت اعتماد این سنسور را به صورت نرم افزار به برترین شکل ممکن رسانده است.

در کنار موارد یاد شده دستیار صوتی بیکسبی نیز با به روز رسانی که دریافت کرده است و شما می توانید با استفاده از دستگاه های دیگری که از اکانت سامسونگ شما بهره می برند به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند میان رده چیست؟ آیا این گوشی را می توان یکی از برترین میان رده های سال 2019 در نظر گرفت؟گوشی های هوشمند سری A سامسونگ در بازار ایران نیز فروش بسیار خوبی دارند.

 

به روز رسانی جدید سامسونگ مشکل حسگر اثر انگشت برخی کاربران را برطرف می کند

عضویت
مطلع شدن از
guest
5 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
نیل
نیل
4 سال پیش

من این گوشی رو تازه گرفتم و راضی هم هستم
تشخیص چهره خوب و سریعی داره اما متاسفانه حس گر اثر انگشتش خوب کار نمیکنه – دوربینشم نسبتا راضی کننده س . بهرحال از دوربینای هواوی خیلی سرتره

سمین
سمین
4 سال پیش

بهتر نبود قیمت رو به واحد پول ایران میذاشتید؟؟
الان یورو به چه درد ما میخوره؟؟

لیلا
لیلا
4 سال پیش

ای کاش یه مقایسه کلی از گوشی های سری A و سری M سامسونگ میذاشتید.

بهراد
بهراد
4 سال پیش

والا Huawei p30 liteاز galaxy a50 خیلی بهتره . از نظر مقایسه قیمت هم که به هم نزدیکن .

مرجان
مرجان
4 سال پیش

سلام من ابن گوشی رو ۲ هفته هست خریدم واقعان عالیه حسگر اثر انگشت بعد از آپدیت خیلی سریع تر شده کیفیت صفحه نمایشش عالیه پردازنده بالایی داره ,حافظه ۱۲۸ گیگ و سریع دوربین با کیفت عالی توی آپدیت جدید گزینه ۲۵ مگاپیکسلی اضافه شده هم با دوربین عقب و جلو در کل گوشی عالیه هستش پیشنهاد میکنم بخرید پشیمون نمیشید