گوشی هوشمند گلکسی A7  نسخه 2018 وارد بازار ایران شد

0
1788

گوشی هوشمند گلکسی A7  نسخه 2018 به تازگی وارد بازار ایران شده است. این گوشی هوشمند میان رده با سه لنز دوربین شرایط بسیار خوبی را در بازار موبایل ایران ایجاد خواهد کرد زیرا در سال جاری با کاهش حضور تعداد برندهای تولید کننده گوشی های همراه رو به رو بودیم. امروز قصد داریم به بررسی این گوشی هوشمند که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد، بپردازیم.

بررسی محتویات درون جعبه گوشی

گوشی هوشمند گلکسی A7  نسخه 2018  دارای یک جعبه سفید رنگ مانند بیشتر میان رده های این برند است. پس از باز کردن جعبه این محصول، گلکسیA7  در جایگاه خود قرار گرفته و برچسب روی این گوشی هوشمند، صفحه نمایش و نوع آن را در کنار سه دوربینه بودن گلکسی A7  نسخه 2018 مشاهده می کنیم.
در بخش لوازم جانبی مربوط به این گوشی هوشمند، ابتدا با یک قاب ژله ای رو به رو می شویم که به نظر کیفیت بسیار بالاتری در مقایسه با محصولات موجود در بازار دارد. در کنار دفترچه راهنمای این محصول، تمام مواری که قابل پیش بینی است رویت می شود و خبری از سورپرایز خاصی نیست. به طور کلی در جعبه این گوشی هوشمند کابل میکرو یو سی بی، هندزفری (که برای یک گوشی میان رده مناسب است)، سری شارژر و سوزن را که برای پورت های سیم کارت استفاده می شوند، مشاهده می کنیم.

حال پس از بررسی محتویات درون جعبه این گوشی هوشمند به بررسی ویژگی های سخت افزاری این محصول می پردازیم.

صفحه نمایش؛ دوست داشتنی و بدون بریدگی صفحه نمایش

بریدگی صفحه نمایش موضوعی است که کمپانی اپل حدود دو سال پیش آن را به یکی از مهم ترین تغییرات در گوشی های موبایل تبدیل کرد. در این میان برخی برندها درمورد استفاده از این بریدگی در محصولات خود مقاومت جالبی نشان دادند؛ یکی از این برندها سامسونگ بود که قصد داشت روش های دیگری را برای استفاده نکردن از این قابلیت به کار گیرد؛ هرچند به نظر می رسد تا حدی در این موضوع موفق عمل کرده اما با این حال، صفحه نمایش های جدید این برند نشان می دهد سامسونگ هم در قبال این موضوع کوتاه آمده است. به هر حال این گوشی هوشمند با صفحه نمایش اینفینیتی سامسونگ روانه بازار فروش شده است. حضور صفحه نمایش شش اینچی با پنل سوپرآمولد یک خبر خوب برای کاربران برند سامسونگ است که صفحه نمایش را مهم ترین ویژگی یک گوشی هوشمند در نظر می گیرند. علاوه بر اینها، سامسونگ برای این محصول قابلیت همیشه روشن ماندن صفحه نمایش یا همان Always On Screen را در نظر گرفته است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند با رزولوشن 1080 در 2220 و نسبت تصویر 18.5 به 9 یکی از برترین ویژگی های این گوشی هوشمند به شمار می رود.

سامسونگ با دوربین شگفت انگیز خود وارد بازار می شود

کمپانی سامسونگ گوشی هوشمند گلکسیA7  نسخه 2018 را بر مبنای دوربین سه گانه روانه بازار فروش کرد. استفاده از این سه لنز که در قسمت بالا و سمت چپ قاب پشتی به صورت عمودی قرار گرفته اند، یکی از اهداف سامسونگ در سال 2018 بود که به وقوع پیوست. سامسونگ در این گوشی هوشمند از لنزهای 24 ، 8 و 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است که تمام نگاه ها را به سمت خود می کشاند. سامسونگ لنز 24 مگاپیکسلی را به عنوان لنز اصلی در کنار لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو قرار داده تا بتواند بسیاری از میان رده های بازار را شکست دهد. البته سومین لنز نیز برای تصویربرداری بوکه است که ساختار کلی این محصول را شکل می دهند. فلاش ال ای دی نیز در بخش پایینی این لنزهای موبایل قرار دارد. در کنار این ویژگی های مثبت، نبود لرزش گیر اپتیکال کاملا مشهود است و انتظار می رفت سامسونگ این ویژگی را نیز برای گوشی های هوشمند خود در نظر می گرفت.
در بخش دوربین سلفی نیز شرایطی مشابه برندهای دیگر را مشاهده می کنیم؛ سامسونگ در این گوشی هوشمند از یک لنز 24 مگاپیکسلی استفاده کرده است که در ابتدا یک لنز بسیار جالب به نظر می رسد اما این موضوع را باید در نظر گرفت که این لنز هیچ شانسی برای رقابت با پرچمداران این برند در بخش دوربین های سلفی ندارد. سامسونگ برای هر دو دوربین این گوشی هوشمند فیلمبرداری فول اچ دی را در نظر گرفته است که برای یک میان رده در سال 2018 نقطه قوتی محسوب نمی شود.
گوشی هوشمند گلکسی A7  نسخه 2018 وارد بازار ایران شد

سیستم عامل

حضور اندروید 8 در کنار رابط کاربری منحصر به فرد سامسونگ کاملا قابل پیش بینی است. با وجود اینکه استفاده کردن از این رابط کاربری برای افرادی که تجربه استفاده از موبایل های سامسونگ را ندارند، کمی سخت به نظر می رسد اما سامسونگ تمام موارد مورد نیاز کاربران را به خوبی در کنار یکدیگر قرار داده است.
پردازنده؛ سامسونگ سریع تر از همیشه خواهد بود
گوشی هوشمند گلکسی A7  نسخه 2018 از پردازنده اگزینوس 7885 بهره می برد. این پردازنده 14 نانومتری یکی از محبوب ترین چیپست های مورد استفاده سامسونگ به شمار می رود و در کنار پردازنده گرافیکی Mali G71 یکی از برترین انتخاب ها در میان گوشی های میان رده محسوب می شود. اگر قصد پخش فیلم یا اجرای بازی های گرافیکی را دارید، این گوشی هوشمند می تواند بیشتر نیازهای شما را به برترین شکل برطرف کند.
در کنار این پردازنده، این گوشی موجود در بازار ایران از حافظه داخلی 128 گیگابایتی در کنار رم نرم افزاری چهار گیگابایتی بهره می برد. سامسونگ در این گوشی هوشمند به خوبی نیاز بازار را درک کرده و یک گام فراتر از عرضه گوشی میان رده خود با 64 گیگابایت حافظه داخلی برداشته است.
موضوع های یاد شده تنها بخشی از ویژگی های این محصول را پوشش می دهند و گلکسی A7  نسخه 2018 قابلیت های دیگری نیز دارد که که می توانیم به طور خلاصه به معرفی برخی از آنها بپردازیم.
سامسونگ در این میان رده حسگر اثر انگشت را در فریم کناری قرار داده است و به نظر می رسد این حسگر از سرعت بسیار بالایی نیز بهره می برد. حضور بلوتوث نسخه پنجم نیز یکی از مواردی است که کمتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد اما بدون شک از حضور آن، به خصوص در زمان هایی که در ماشین خود قرار دارید، بهره مند خواهید شد.
باتری 3300 میلی آمپری برای این گوشی موبایل نیز بسیار مناسب خواهد بود. شاید آخرین نکته ای که بتوان در مورد این محصول به آن اشاره کرد، شیشه گوریلا گلس برای محافظت از صفحه نمایش این گوشی موبایل باشد که این روزها آزمایش های جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. البته سامسونگ نسخه گوریلا گلس این محصول را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها