بررسی تخصصی گوشی سامسونگ S10 Plus به همراه قیمت

0
1750
گوشی هوشمند گلکسی S10  پلاس؛ خاص ترین پرچمدار تاریخ سامسونگ

روز گذشته کمپانی سامسونگ توانست مراسم رونمایی بسیار خاصی برگزار کند. این کمپانی مشهور با رونمایی از گوشی های متنوع و محصولات جالب توجه اش شرایط بسیار خوبی را برای خود و طرفدارانش رقم خواهد زد. برترین گوشی هوشمند سامسونگ را باید گوشی هوشمند گلکسی S10  پلاس در نظر گرفت که با قیمت های متنوع و بالای 1000 یورو روانه بازار فروش می شود.

ویژگی های گوشی سامسونگ S10 Plus

بهره مندی از اینترنت 5G

گوشی هوشمند گلکسی S10  پلاس را می توان اولین گوشی هوشمند این برند با اینترنت 5G در نظر گرفت. سامسونگ برای گران ترین محصول خود از اینترنت نسل پنج بهره می برد. استفاده از حافظه داخلی یک ترابایتی و رم 12 گیگابایتی در کنار اینترنت نسل پنج بدون شک ترکیبی موفق را برای این گوشی هوشمند قدرتمند رقم خواهد زد. سایر نسخه های این گوشی هوشمند نیز با اینترنت نسل چهارم در اختیار کاربران قرار می گیرند.

حضور پنج لنز در یک گوشی هوشمند آیا دوربین سامسونگ قوی تر از هواوی است؟

گوشی هوشمند گلکسی S10  پلاس اولین پرچمدار سامسونگ با پنج لنز دوربین است. سه لنز دوربین اصلی و دو لنز دوربین سلفی، پرچمدار جدید سامسونگ را به عنوان یکی از برترین گوشی های هوشمند تاریخ معرفی می کند.گوشی هوشمند گلکسی S10  پلاس

سامسونگ برای گوشی هوشمند گلکسی S10  پلاس لنزهای 12، 12 و 16 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است که بدون شک شرایط خیره کننده ای را برای کاربران رقم خواهد زد. کمپانی سامسونگ در کنار لنز اصلی، لنزهای تله فوتو و فوق عریض را در نظر گرفته است که می تواند شرایط خوبی را برای کاربران رقم بزند. در بخش دوربین سلفی نیز حضور دو لنز 10 و 8 مگاپیکسلی به نظر می رسد بتواند تمام رقبا را شکست دهد. هر دو دوربین این گوشی هوشمند قابلیت فیلمبرداری 4K را برای کاربران فراهم می کنند.

حضور پردازنده پرچمدار سامسونگ و کوالکام

گوشی هوشمند گلکسی S10 پلاس در دو نسخه و با پردازنده های اگزینوس 9820 و اسنپدراگون 855 روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند با سه حافظه داخلی روانه بازار فروش می شود. حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی با رم هشت گیگابایتی در کنار نسخه یک ترابایتی این محصول و رم 12 گیگابایت می توانند کامل ترین ترکیب را برای پرچمدار سامسونگ ایجاد کنند.

باتری 4100 میلی آمپری این گوشی هوشمند پرچمدار یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی هوشمند بدون نقص است. این گوشی هوشمند پرچمدار از فناوری های شارژ سریع و شارژ سریع بی سیم بهره می برد و قابلیت شارژ معکوس 9 واتی نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

در کنار موارد یاد شده، قطعا این گوشی هوشمند پرچمدار ویژگی های بسیار خوب دیگری نیز دارد که در خرید گوشی های پرچمدار این برند تاثیرگذار خواهد بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها