گوشی هوشمند 5G برند آنر؛ آخرین پرچمدار مجهز به اینترنت نسل پنجم

0
309
گوشی هوشمند 5G برند آنر؛ آخرین پرچمدار مجهز به اینترنت نسل پنجم

گوشی هوشمند 5G برند آنر نیمه دوم سال جاری میلادی در اختیار کاربران قرار می گیرد. کمپانی هواوی قصد دارد گوشی هوشمند 5G برند آنر را مدتی پس از گوشی 5G هواوی روانه بازار فروش کند؛ این موضوع بدون شک دلایل بسیار زیادی خواهد داشت.

به طور کلی سال 2019 را می توان سال عرضه پرچمداران گوشی های هوشمند با اینترنت نسل پنجم دانست. در این میان برندهای بسیار زیادی پرچمداران خود را با این نسل از اینترنت روانه بازار می کنند. این برندها شامل اوپو، سامسونگ، ویوو و هواوی در کنار شیائومی خواهد بود. در این میان به نظر می رسد گوشی هوشمند 5G برند آنر، آخرین پرچمدار گوشی های موبایل باشد که از اینترنت نسل پنجم بهره می برد.

چرا گوشی هوشمند 5G برند آنر دیرتر از سایر برندها روانه بازار فروش می شود؟

به نظر می رسد گوشی هوشمند 5G برند آنر با قیمت پایین تری در مقایسه با پرچمدار 5G هواوی روانه بازار فروش شود. یکی از دلایلی که باعث شده گوشی هوشمند 5G برند آنر دیرتر از پرچمداران دیگر روانه بازار فروش شود، مشکلات این کمپانی چینی با کشورهای آمریکایی است؛ طی سال اخیر، این برند چینی مشکلات بسیار زیادی با کشورهای ایالات متحده و کانادا داشته است و شرایط بسیار سختی را تجربه می کند.

گوشی هوشمند 5G برند آنر چرا دیرتر از سایر برند ها روانه بازار فروش می شود؟

با تمام مشکلات موجود، هواوی قصد دارد همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه دهد. کمپانی هواوی در سال های اخیر شرایط بسیار خوبی را در بازارهای اروپا، چین و هندوستان تجربه کرده است و بدون شک این موضوع تاثیر بسیار خوبی روی روند فروش این کمپانی چینی در بخش های مخابراتی و گوشی های هوشمند خواهد داشت.

حال باید دید مشکلات این برند چینی با کشورهای یاد شده (ایالات متحده و کانادا) تا قبل از رونمایی از گوشی هوشمند 5G برند آنر برطرف خواهد شد تا این گوشی هوشمند قدرتمند در بازارهای یاد شده نیز شرایط خوبی را به دست آورد یا هواوی باید از بازار کشورهای یاد شده به طور کلی خارج شود.

شایان ذکر است که تا چند روز دیگر گوشی های پرچمدار هواوی وسامسونگ با اینترنت نسل پنجم روانه بازار فروش می شوند و باید دید کشورهایی که بستر اینترنت نسل پنجم را دارند، با چه شرایطی به سمت خرید این محصولات می روند. به نظر می رسد سامسونگ روز 20 فوریه از اولین گوشی هوشمند خود با اینترنت نسل پنجم رونمایی کند و تنها چند روز بعد، هواوی این موضوع را با برند خود تکرار کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها