شایعات جذاب در مورد موبایل هوآوی؛ P20 Lite 2019 یک محصول خاص

0
1517
شایعات جذاب در مورد میان رده جدید هوآوی؛ P20 Lite 2019 محصول خاص هوآوی

گوشی هوشمند P20 Lite 2019 را می توان میان رده جدید هوآوی اعلام کرد، به تازگی شایعاتی در مورد این محصول منتشر شده که خبر از یک میان رده قدرتمند می دهد.

هوآوی برای این محصول از نام جالبی استفاده کرده که نشان از نسخه به روز شده P20 Lite می دهد، این سبک نام گذاری اولین بار در سال 2017 مورد استفاده هواوی قرار گرفت و شاهد محصولاتی مانند P8 Lite 2017 هوآوی بودیم که نسخه به روز شده گوشی موبایلی بود که سال 2015 روانه بازار فروش شده و به فروش می رسید.

شایعات در مورد میان رده جدید هوآوی توسط Winfuture.de اعلام شده و به بررسی برخی ویژگی های و قیمت این محصول نیز پرداخته است. همانطور که اعلام شد این گوشی هوشمند جایگزین نسخه اولیه P20 Lite است که در بازار ما با نام گوشی Nova 3e در اختیار کاربران قرار گرفته و فروش بسیار خوبی را دارد.

با توجه به تصاویر منتشر شده این گوشی هوشمند دارای حفره صفحه نمای در بالا و سمت چپ است که ظرافت بسیار زیادی دارد، از این رو می توان این محصول را جایگزین مناسبی برای نسخه قبلی دانست که با بریدگی صفحه نمایش در اختیار کاربران قرار گرفت و شروعی برای ساخت گوشی های هوشمند میان رده با کمترین حاشیه صفحه نمایش بود. به نظر می رسد این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 5.84 اینچی و رزلوشن فول اچ دی پلاس در اختیار کاربران قرار گیرد.گوشی هوشمند P20 Lite 2019 را می توان میان رده جدید هوآوی اعلام کرد

موبایل جدید هوآوی با 4 لنز دوربین اصلی

نکته جالب توجه این محصول را می توان در بخش دوربین دانست، دوربین میان رده جدید هوآوی چهارگانه است که ارتقای بسیار خوبی در مقایسه با نسخه قبلی داشته است، در مورد لنز های این محصول اخبار زیادی منتشر نشده و تنها این موضوع را می توان بیان کرد که این گوشی هوشمند از لنز 24 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم 1.8 در اختیار کاربران قرار می گیرد، در مورد لنزهای دیگر این محصول هنوز اخباری منتشر نشده اما به نظر می رسد این گوشی هوشمند با لنزهای فوق عریض و همچنین لنزی برای عمق تصویر روانه بازار فروش شود، در مورد لنز 4 ام نمی توان فعلا اظهار نظر کرد و باید دید هواوی برای آن چه تدابیری اندیشیده است.

بر اساس اخبار منتشر شده ین گوشی هوشمند از پردازنده کایرین 710 بهره می برد و در دو نسخه 64 و 128 با رم 4 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد، به نظر می رسد باتری این گوشی هوشمند نیز مانند نسخه قبلی 3000 میلی آمپر در نظر گرفته شود.

انتظار می رود قیمت این محصول بین 280 تا 330 یورو به فروش برسد، این قیمت ها در بازار های مختلف متفاوت خواهد بود، البته این موضوع را در نظر داشته باشید که میان رده جدید هوآوی ممکن است با نام های دیگری روانه بازار فروش شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها