4 دلیل برای اینکه گوشی هوشمند Redmi Note 7 شیائومی بخریم

0
1278
4 دلیل برای اینکه گوشی هوشمند Redmi Note 7 شیائومی بخریم

گوشی هوشمند Redmi Note 7 شیائومی یکی از جذاب ترین میان رده های سال جاری است. این گوشی هوشمند ویژگی های بسیار جالبی دارد و امروز قصد داریم برخی از این ویژگی های مثبت را که باعث می شود گوشی هوشمند Redmi Note 7 شیائومی بخریم، مورد بررسی قرار دهیم.

دوربین با کیفیت، مهم ترین دلیلی که باعث می شود گوشی هوشمند Redmi Note 7 شیائومی بخریم

سال 2019 کمپانی شیائومی برند ردمی را به صورت رسمی به عنوان زیر برند خود اعلام کرد. این کمپانی چینی قصد دارد تمرکز بیشتری روی گوشی های میان رده خود قرار دهد، از این رو این گوشی هوشمند را به عنوان اولین محصول خود تحت برند ردمی با امکانات خیره کننده روانه بازار فروش کرد.

یکی از دلایلی که باعث می شود گوشی هوشمند Redmi Note 7 شیائومی بخریم، دوربین 48 مگاپیکسلی این میان رده جذاب است. شیائومی برای میان رده خود از دوربین دوگانه استفاده کرده است و در کنار این لنز، یک لنز 5 مگاپیکسلی وجود دارد که به عنوان لنز تله فوتو به شمار می رود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز یک لنز 13 مگاپیکسلی است که قبلا روی گوشی های هوشمند دیگر این برند مشاهده کرده بودیم.

محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 5؛ یکی از جذاب ترین ویژگی های این میان رده جذاب

یکی از دلایلی که باعث می شود گوشی هوشمند Redmi Note 7 شیائومی بخریم، محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 5 است. در روزهایی که بسیاری از پرچمداران موبایل از نسخه های 3 و 4 این شیشه محافظ بهره می برند، شیائومی از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 5 برای میان رده خود استفاده کرده است.

دوربین با کیفیت، مهمترین دلیل که باعث می شود گوشی هوشمند Redmi Note 7 شیائومی بخریم

باتری بسیار خوب و قابلیت شارژ سریع نسخه چهارم

بدون شک باتری یکی از مهم ترین نیازهای کاربران گوشی های هوشمند است. یکی از دلایلی که باعث می شود گوشی هوشمند Redmi Note 7 شیائومی بخریم، باتری 4000 میلی آمپری این گوشی هوشمند است که از شارژ سریع نسخه چهارم بهره می برد. این ظرفیت باتری برای گوشی هوشمند میان رده شیائومی با پردازنده 14 نانومتری بسیار مناسب خواهد بود.

قیمت کمتر از 200 یورو؛ بدون رقیب در این محدوده قیمت

قیمت همواره یک عامل تاثیرگذار برای خرید گوشی های هوشمند است و به همین دلیل برندهای چینی فروش بسیار خوبی را در چند سال اخیر به دست آورده اند. شیائومی برای این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 150 یورو را در نظر گرفته که برای یک گوشی هوشمند با چنین ویژگی هایی بسیار جالب توجه است.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا گزینه بهتری برای خرید در این رده قیمت وجود دارد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها