گوشی هوشمند Redmi Note 8 Pro روز 7 شهریور رونمایی می شود

0
226
گوشی هوشمند Redmi Note 8 Pro روز 7 شهریور رونمایی می شود

گوشی هوشمند Redmi Note 8 Pro با دوربین 4 گانه و لنز اصلی 64 مگاپیکسلی هفته آینده رونمایی می شود. بر اساس اخبار منتشر شده این موبایل روز 7 شهریور ماه (29 آگوست ) عرضه می شود.

در اوایل ماه جاری برند ردمی که به عنوان برند فرعی شیائومی شناخته می شود اعلام کرد که گوشی هوشمند خود با دوربین 64 مگاپیکسلی را در سه ماه چهارم سال جاری عرضه می کند. حال مشخص شده است که این موبایل Redmi Note 8 Pro نام دارد و کمتر از 10 روز دیگر به صورت رسمی رونمایی می شود.

شیائومی در سال های اخیر توانسته میان رده های های قدرتمندی را روانه بازار فروش کند، به همین دلیل این برند چینی به نوعی یک خرید خوب برای گوشی های میان رده و مقرون به صرفه به شمار می رود و در بخش گوشی های پرچمدار کمتر موفقیتی به دست آورده است. از این رو از چندین ماه پیش شیائومی تصمیم گرفت ساخت گوشی های میان رده و خوش قیمت خود را به برند فرعی خود یعنی ردمی واگذار کند و این برند تمرکز اصلی خود را روی ساخت گوشی های پرچمدار برای رقابت با برند هایی مانند هواوی و سامسونگ قرار دهد.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که ردمی نیز در ماه های اخیر توانسته به خوبی برنامه های خود را پیاده سازی کند و به نوعی به پیشرفت گوشی های میان رده شیائومی نیز کمک بسیار زیادی کرده است. حال باید دید با وجود این اتفاقات پرچمداران شیائومی در سال های آینده چه شرایطی را برای کاربران رقم خواهد زد و این برند می تواند رقابت هیجان انگیزی را در بخش گوشی های پرچمدار مانند میان رده های موجود در بازار رقم بزند یا چه سرنوشتی در انتظار پرچمداران این برند محبوب خواهد بود.

گوشی هوشمند Redmi Note 8 Pro روز 7 شهریور رونمایی می شود

گوشی هوشمند Redmi Note 8 Pro با دوربین 64 مگاپیکسلی عرضه می شود

برند ردمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ویبو پوستری را به اشتراک گذاشته است و نگاهی کلی در مورد Note 8 Pro در اختیار ما قرار می دهد. بر اساس این تصویر این گوشی هوشمند دارای سه لنز دوربین اصلی است که به صورت عمودی در قاب پشتی این دوربین قرار گرفته اند و لنز چهارم نیز در پایین فلاش ال ای دی در سمت راست لنز ها جای گرفته، که برای یک گوشی میان رده بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

موضوع دیگری که با استفاده از این پوستر می توان برداشت کرد این موضوع است که شاهد یک حسگر اثر انگشت در زیر لنز های دوربین در قاب پشتی هستیم، از این رو این گوشی هوشمند با حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش وارد بازار فروش نمی شود. ردمی همچنین در این روز Note 8 نیز به صورت رسمی رونمایی می شود. با این وجود بعید به نظر می رسد نوت 8 نیز مانند نسخه پرو با لنز دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به بازار جهانی عرضه شود.

در مورد سایر مشخصات این گوشی هوشمند بدون شک اطلاعات بیشتری تا روز رونمایی در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار می گیرد و باید دید این دو گوشی هوشمند میان رده با چه سخت افزاری پای به رقابت با میان رده های برند های دیگر می پردازند. البته خبر هایی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

گوشی هوشمند Redmi Note 8 Pro با دوربین 64 مگاپیکسلی عرضه می شود

سایر مشخصات گوشی هوشمند Redmi Note 8 Pro

لنز 64 مگاپیکسلی موجود در این گوشی هوشمند توسط سامسونگ تولید می شود و بر اساس ادعای شیائومی ردمی اولین برندی است که از سنسور 64 مگاپیکسلی برای گوشی های میان رده خود استفاده می کند، بر اساس اخبار موجود در ماه های آینده برند Realme نیز از این لنز برای گوشی جدید خود استفاده خواهد کرد.

در کنار مشخصات لنز دوربین این موضوع را در نظر داشته باشید که این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.2 اینچی رونمایی می شود. این گوشی هوشمند با محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 5 و همچنین رزولوشن اچ دی پلاس شرایط خوبی را در این بخش دارا است.

شیائومی میان رده جدید خود را در سه نسخه با رم های 4، 6 و 8 گیگابایتی وارد بازار فروش می کند و شاهد پردازنده MediaTek G90T  برای این محصول خواهیم بود. پردازنده یاد شده مناسب برای بازی و همچنین پردازش نرم افزار های سنگین است که به تازگی توسط مدیاتک رونمایی شده است.

در مورد ساختار دوربین نیز می توان به اخبار قبلی تکیه کرد، جایی که اعلام شد در کنار لنز 64 مگاپیکسلی شاهد لنز های 12 و 8 مگاپیکسلی هستیم که وظیفه ثبت تصاویر عریض و همچنین لنز 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر بوکه به کار گرفته شده است. ردمی برای میان رده خود لنز ToF را نیز در نظر گرفته است که تمام این موارد خبر از یک دوربین عکاسی حرفه ای برای این میان رده جذاب می دهد.در کنار موارد یاد شده می توان به باتری بسیار بزرگ 5000 میلی آمپری این گوشی هوشمند نیز اشاره کرد.

سایر مشخصات گوشی هوشمند Redmi Note 8 Pro

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها