گوشی هوشمند Xperia XA3 سونی ؛ میان رده ای که این برند را متحول می کند

0
1592
گوشی هوشمند Xperia XA3 سونی ؛ میان رده ای که این برند را متحول می کند

گوشی هوشمند Xperia XA3 سونی ؛ میان رده ای که این برند را متحول می کندکالاسودا- گوشی هوشمند Xperia XA3 سونی  به زودی فروش بسیار خوبی را برای این شرکت دوست داشتنی رقم خواهد زدو مدت ها است که خبر های جالبی از میان رده های سونی به گوشی نمی رسد و این برند کهنه کار با تمرکز روی پرچمدار خود کاربران متعصب خود را راضی نگه داشته است. با این وجود امروز اخباری منتشر شد که خبر از یک میان رده قدرتمند به نام Xperia XA3 سونی را به همراه دارد.

سونی روی استراتژی های خود اصرار زیادی دارد از این رو در سال های اخیر موفقیت خاصی به دست نیاورده اما مدتی است که تمرکز خاصی روی عرضه یک میان رده دارد. گوشی هوشمند Xperia XA3 سونی قصد دارد با دو لنز دوربین اولین میان رده این برند کهنه کار لقب گیرد. این میان رده زمانی جذاب تر می شود که اعلام شود سونی رم نرم افزاری شش گیگابایتی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

گوشی هوشمند Xperia XA3 سونی ؛ حسگر اثر انگشت یادآور زد 5 این برند است

سونی حدود سه سال پیش اولین گوشی های هوشمند خود مجهز به حسگر اثر انگشت را با ظاهری خاص روانه بازار فروش کرد. این کمپانی حسگر اثر انگشت را روی لبه های کناری قرار داده بود که با استقبال زیادی نیز رو به رو شد اما سونی پس از این محصول اثر انگشت خود را روی قاب پشتی قرار داد و روی این موضوع نیز تاکید خاصی داشت، با این وجود میان رده جدید سونی رویه گذشته این شرکت را پیش گرفته است.

گوشی هوشمند Xperia XA3 سونی با پردازنده اسنپدراگون 660 قدرتنمایی می کند

گوشی هوشمند Xperia XA3 سونی به نظر می رسد با نسخه اسنپدراگون 670 روانه بازار فروش شود اما با توجه به اخبار پیرامون این شرکت حضور اسنپدراگون 660 در این محصول قطعی است. سونی قصد دارد برای این گوشی هوشمند از رم نرم افزاری شش گیگابایتی استفاده کند که معمولا روی پرچمدار برند های موبایل قرار می گیرد.

میان رده ای با دو لنز دوربین اصلی

گوشی هوشمند Xperia XA3 سونی اولین موبایل با دو لنز دوربین در بین میان رده های سونی است. هنوز اطلاعاتی در مورد نوع لنز ها منتشر نشده اما بدون شک این گوشی هوشمند 5.9 اینچی که بر خلاف موبایل های سونی حاشیه های کمی خواهد داشت نیاز کاربران را در حد معموبی برطرف می کند. به نظر می آید سونی محصول جدید خود را مجهز به سیستم عامل اندروید 9 روانه بازار فروش کند.

سونی هنوز قیمت و زمان عرضه این گوشی هوشمند را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها