گوگل اپلیکیشن اختصاصی برای پادکستها میسازد؟

0
425

کالاسودا – به زودی شاهد اپلیکیشن مخصوص پادکستها در پلی استور گوگل یا دیگر برنامه های رسمی این شرکت خواهیم بود.

البته این اپلیکیشنی است که احتمالا به صورت میانبر اپلیکیشنهای رسمی گوگل و نه به صورت مجزا عرضه خواهد شد. یعنی همان کار مشابهی که گوگل با برنامه گوگل لنز انجام داد، و ان را در صفحه خانگی دستیار هوشمند خود وارد کرد.

اگرچه گوگل به طور واضح بیان کرده است که آن مکانی برای گردآوری پادکستهای آینده است، اما یک اپلیکیشن مجزا نیست و احتمالا میرود که در کنار گوگل پلی موزیک کار کند.

گوگل بیان کرده که تا پایان این ماه اطلاعات تکمیلی بیشتری را در اختیار خبرنگاران قرار خواهد داد. در حال حاضر ممکن است تصمیم گوگل نیز عوض شود و بخواهد آن را به عنوان یک برنامه اختصاصی وارد پلی استور کند.

 این مسئله کمی مبهم است و باید منتظر بود و دید آیا آن همانند گوگل لنز است که ویژگی های آن در کنار دستیار گوگل تبلور پیدا میکند یا اپلیکیشنی است که میتوانید ان را به طور مستقیم از فروشگاه گوگل دانلود کنید.

سایت تحلیلی ۹to5google انتظار دارد که اپلیکیشن پادکست گوگل تنها یک آیکون ساده باشد که روی هوم اسکرین شما قرار میگیرد و هم میتواند در درون دیگر اپلیکیشنها همانند گوگل موزیک به کار خود ادامه دهد. به بیان دیگر برای اینکه این پادکست کار کند، به دیگر برنامه های رسمی گوگل نیاز خواهید داشت.

     با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید