گوگل هوم هاب به صورت رسمی رونمایی شد

0
496
گوگل هوم هاب به صورت رسمی رونمایی شد

گوگل هوم هاب به صورت رسمی رونمایی شدکالاسودا – گوگل به طور رسمی از دستگاه خود که شبیه به آمازون اکو است رسما رونمایی کرد. این دستگاه گوگل هوم هاب نام دارد.

گوگل در رویداد دیروز خود برنامه ریزی برای راه اندازی نمایشگر + اسپیکر هوشمند  را در قالب محصولی به نام گوگل هوم هاب ارائه داد. گوگل جزئیات این محصول را برای علاقه مندان نیز تشریح کرد.

لازم است بدانید که گوگل اولین محصول هوم هاب را ارائه نداده و پیش از این شرکت هایی مانند JBL و لنوو نیز دستیار گوگل را در نمایشگرهای هوشمند خود که دارای اسپیکر است فعال کرده بودند. گوگل هوم هاب اساسا یکی از محصولات با برند گوگل است که دارای صفحه نمایش رنگی 7 اینچی است که در رنگ هایی چون طوسی، زغالی، شنی، آبی و… وجود دارد. گوگل به خریداران این محصول شش ماه سرویس پریمیوم یوتیوب را به صورت رایگان اعطا می‌کند.

گوگل هوم هاب در واقع شبیه به تبلتی تکیه داده به یک اسپیکر است و تقریبا همه آنچه از این دو دستگاه انتظار داریم را با خود دارد از دیدن یوتیوب با فرامین صوتی گرفته تا کنترل تجهیزات Nest (سازنده مشهور تجهیزات خانه هوشمند که هم اکنون تحت مالکیت گوگل است).

این دستگاه در دسته بندی محصولات گوگل هوم قرار می گیرد و شرکت گوگل برای تعامل بهتر کاربر با محصول محصول یک نمایشگر 7 اینچی را روی آن قرار داده است که مانند حالت True Tone نمایشگر آیفون یا آیپدهای جدید می تواند علاوه بر تنظیم میزان نور نمایشگر با نور محیط،‌ گرمای رنگ نمایشگر را نیز با گرمای رنگ محیط تغییر دهد.

گوگل هوم هاب به صورت رسمی رونمایی شد

حفظ حریم خصوصی مشتریان

گوگل همچنین اظهار داشته است که آنها تصمیم گرفته اند که دوربینی در این هاب قرار ندهند و آن را حفظ حریم خصوصی مشتریان می دانند و ترجیح می دهند که مشتریان با این دستگاه در خانه های خود احساس راحتی کنند. البته اینکه این اسپیکرها همیشه گوش به زنگ هستند و صدای شما را گوش می کنند نیز می تواند در نوع خود تجاوز به حریم خصوصی تلقی شود، اما مشتری که باید این دستگاه هوشمند پول پرداخت می کند باید همه این موارد را مدنظر قرار دهد.

قیمت این محصول 150 دلار است و فروش قطعی این دستگاه هوشمند از تاریخ 22 اکتبر (30 مهر ماه) در کشورهایی چون آمریکا، بریتانیا و استرالیا آغاز خواهد شد. همچنین همانطور که در بالا ذکر شد در هنگام خرید، به همراه آن یک حساب کاربری 6 ماهه YouTube Premium به عرضه می ‌رسد که ارزش آن را به مراتب بالاتر می‌ برد.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها